Smysluplný dárek pod stromeček? Daruj vstupenku do světa IT.
Dárkové poukazy
1-2 dny
Počet hodin výuky
7
 hodin
hodinA
hodinY

Představuje počet hodin jak přímé výuky (výuka s lektorem online, hybridně či prezenčně), tak nepřímé výuky (samostudium, video, exkurze atp.).

Domácí úkoly
0
hodinA
hodinY
hodin

Počet hodin na domácí úkoly. Rozsah domácích úkolů se uvádí zvlášť a nepočítá se do ceny kurzu.

Úroveň pokročilosti
Mírně pokročilí
Nedotovaná cena kurzu
3990

Pro podnikající osoby a firmy poskytujeme kurzy za plnou nedotovanou cenu.

Dotovaná cena kurzu

Zdarma

990

Doplňující informace
AI v marketingu

O čem to celé bude?

O kurzu

Jsi marketingová manažerka? Pak jsi tu správně.

Seznámíš s trendy využití AI v marketingových strategiích a zjistíš, jaké přístupy a nástroje jsou vhodné pro tvé specifické potřeby. Naučíš se pracovat s AI virtuálními asistenty a svého asistenta si budeš moct také vytvořit.

Kurz se ponoří i do automatizace. Vyzkoušíš si, jak pracovat s platformou Make.com, která umožňuje propojit různé aplikace a služby a zautomatizovat komplexní i repetitivní pracovní postupy.

Řeč bude i o důležitých otázkách, které trápí snad všechny profesionální marketéry a markeťačky pracující s AI. Jak poznat, jestli jsou výstupy vlastním autorským dílem, nebo ne? Kde jsou etické hranice využití AI v marketingu? A co bezpečnost dat?

Pro koho je kurz určený

  • Pro marketingové manažerky, které už mají základní znalosti a schopnosti v oblasti využití nástrojů generativní AI:
    • ví, jak pracovat s nástroji genAI (zejm. ChatGPT, Midjourney, DALL-E 3),
    • znají konkrétní situace, ve kterých můžeš gen-AI využít,
    • dokáží psát prompty, které jsou smysluplné a plní svůj účel.

V případě, že s nástroji AI nepracuješ, výrazně doporučujeme nejdříve projít kurzem AI pro všechny.

Důležité: Pro účast na kurzu je potřebné mít přístup k placené licenci Chat GPT 4. Je třeba, aby sis přístup sama předem zajistila. 

Co budeš na konci kurzu umět

  • Ujasníš si, jak vybrat vhodný nástroj pro specifické marketingové potřeby a cíle.
  • Zvládneš vytvořit a implementovat vlastní virtuální asistenty.
  • Rozumíš rozličným typům difuzních modelů a jejich aplikacím v marketingové komunikaci.
  • Máš přehled o etice, autorském právu a rizicích v souvislosti s používáním AI v marketingu.
  • Rozumíš možnostem využití nástroje pro automatizaci marketingových aktivit a procesů,
  • včetně low-code a no-code platforem.

Obsah kurzu

1. lekce

  • Úvod do využití AI nástrojů pro marketingové manažery
  • Virtuálních asistenti
    • Ukázka praktického využití a jak si vybrat use case
    • Tvorba vlastních virtuálních asistentů
  • Difuzní modely
  • Etika, autorské právo a bezpečnost gen-AI

2. lekce

  • Automatizace marketingových procesů a činností
    • Základní principy automatizace procesů
    • Ukázka a příklady automatizace v marketingové praxi (pomocí no-code/low-code platformy Make)
    • Základní principy integrace AI
    • Sestavení vlastní automatizace
    • Příprava vlastního projektu marketingové automatizace

Související kurzy

Dotovaná cena kurzu je určena fyzickým osobám nepodnikajícím (nefakturujícím na IČ). Nedotovaná cena platí pro fyzické osoby podnikajicí (OSVČ - fakturující na IČ) nebo pro právnické osoby (firmy, instituce).

Otevřené termíny

29
.
5
.
a
30
.
5
.

Online

St
,
Čt
,
17:00
20:30
,
17:00
20:30
Hybridní
Hlavní lektor
Zdeněk Valut
Lecturer
Kontaktní osoba
Karolína Žánová
AI v marketingu
AI v marketingu
AI v marketingu
Uzavřená registraceUzavřená registrace
Registrace uzavřena

Registrace do:

.
.
(nebo do naplnění kapacity)

Registrace od:

.
.
Kurz, na který se chceš přihlásit, není dostupný? Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
hlídat kurz
Kalendář

Lektoři

Zdeněk Valut
Lecturer
Jana Břeská
Lecturer

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.