Registrace

Registrace byla ukončena.

Zůstaňme v kontaktu!

Zadej sem svůj e-mail a budeš dostávat naše měsíční vymazlené newslettery s akcemi a děním v Czechitas.
Zasláním své adresy bereš na vědomí Podmínky zpracování osobních údajů společností Czechitas, z.s.


Kontakt

Proč zvolit náš kurz?

Lucie Hejtmanová

Lucie Hejtmanová
Účastnice akce: Jsem digitální

Děláte to skvěle, díky!
Když odejdu z workshopu plná energie a s hlavou plnou nápadů, beru to jako výhru. Workshop o Instagramu splnil má očekávání.

Facebook

Pojď se seznámit s nejpoužívanější sociální sítí dnešní doby - Facebookem!

Kdy

20. října 2018

9:30 — 17:30

Kde

VOX
Senovážné náměstí 23
Praha,
Česká republika

Další informace

Délka trvání: 8h

Vstupní znalosti: Žádné

Typ akce: Jednodenní

Cena: 500 Kč

Seo

CÍL:

Připrav se na další pokračování Czechitas workshopů! Tentokrát jsme si pro Tebe po delší odmlce připravily celodenní workshop zaměřený na sociální síť Facebook.

PRO KOHO JE KURZ URČEN:

Máš podnikavého ducha, rozjíždíš svůj projekt, business, startup či neziskovku a nevíš, jak na sociální sítě? Tak tento kurz je přesně pro Tebe.

ANOTACE:

Sociální sítě jsou obrovský boom dnešní doby. Jsou využívány jak k osobní komunikaci, tak i ke komerčním a marketingovým účelům. Jejich popularita neustále roste. Pomocí sociálních sítí mají jednotlivci i firmy jedinečné příležitosti k propagaci svého produktu, služby, značky či sebe samých.

Zaměření tohoto workshopu bude na sociální síť Facebook, jakožto nejsilněji užívanou sociální síť v České republice. Workshop povede Kristýna Szkanderová společně s Terezou Čencovou.

Během dopoledne to bude sice hodně teorie, ale čeká Tě i workshopová část. Seznámíme Tě s hlavními principy této sociální sítě, ukážeme Ti rozdíly mezi osobním účtem, business účtem a stránkou. Naučíš se znát různá názvosloví, základní pojmy spojené s Facebookovou stránkou a všechny dostupné formáty. Vysvětlíme Ti, k čemu je ti dobrý Business Manager a společně si ho nastavíme. Zároveň projdeme i většinu nástrojů, které nabízí. Nejdéle času pak budeme řešit nástroje Okruhy uživatelů a Správce reklam.

AGENDA:
  • Teorie o sociálních sítích, všeobecně.
  • Facebook formáty v teorii a praxi.
  • Co je to redakční plán, jak na něj a proč ho potřebuješ?
  • Business Manager v teorii i praxi.
  • Reklamy, reklamní formáty a kampaně. Vysvětlíme si rozdíl mezi tlačítkem Propagovat příspěvek a kampaní přes Správce reklam.
PŘEDPOKLADY:
  • Notebook
  • Myš (není úplně nutná, ale bude se ti s ní pracovat lépe)
  • Nainstalovaný internetový prohlížeč Chrome, ideálně i plugin Facebook Pixel Helper
  • Osobní stránka na FB a alespoň založený firemní profil/stránku na FB (Business Manager není nutný)

Tým

Partneři