Registrace

Registraci uzavíráme po naplnění kapacity (včetně náhradnic).
Registruj se!

Kontakt

Proč zvolit náš kurz?

Magda

Magda
Účastnice akce: Digitální marketing

Konkrétní užitečné tipy podložené osobní zkušeností.
Pokud jste nedotčené marketingem na sociálních sítích a nevíte jak začít, tohle je přesně pro vás. Konkrétní užitečné tipy podložené osobní zkušeností.

Sociální sítě - Facebook

Facebook je jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Pojď se na workshop seznámit s tím, jak jej využít k vlastnímu podnikání či rozjezdu nového projektu!

Kdy

7. listopadu 2020

9:30 — 17:30

Kde

Telegraph Hub Olomouc
Jungmannova 3
Olomouc, 779 00
Česká republika
https://telegraph.cz

Další informace

Délka trvání: 8h

Vstupní znalosti: Úplní začátečníci

Typ akce: Jednodenní

Cena: 490 Kč

Dsc0081

CÍL:

Připrav se na další pokračování Czechitas workshopů! Tentokrát jsme si pro Tebe připravily workshop zaměřený na sociální síť Facebook.

PRO KOHO JE KURZ URČEN:

Máš podnikavého ducha, rozjíždíš svůj projekt, business, startup či neziskovku a nevíš, jak na Facebook? Tak tento kurz je přesně pro Tebe.

ANOTACE:

Sociální sítě jsou obrovský boom dnešní doby. Jsou využívány jak k osobní komunikaci, tak i ke komerčním a marketingovým účelům. Jejich popularita neustále roste. Pomocí sociálních sítí mají jednotlivci i firmy jedinečné příležitosti k propagaci svého produktu, služby, značky či sebe samých.

Zaměření tohoto workshopu bude na firemní prezentaci na sociální síti Facebook, jakožto nejsilněji užívanou sociální síť v České republice. Workshop povede Hedvika Pajerová.

Seznámíme Tě s hlavními principy této sociální sítě, naučíš se znát různá názvosloví, základní pojmy spojené s facebookovou stránkou a všechny dostupné formáty příspěvků. Vysvětlíme Ti, k čemu je ti dobrý Business Manager a projdeme nástroje v něm. Nezapomeneme ani na analytickou část, kde se naučíme vyhodnocovat úspěšnost příspěvků.

AGENDA:
  • 1. Facebooková firemní stránka z hlediska návštěvníka -tvorba příspěvků, vyplnění profilu, formáty obrázků
  • Facebooková firemní stránka z hlediska správce - vyhodnocování úspěšnosti příspěvků, práce s publikem
  • Business Manager -
PŘEDPOKLADY:
  • Notebook nebo počítač
  • Myš (není úplně nutná, ale bude se ti s ní pracovat lépe)
  • Nainstalovaný internetový prohlížeč Chrome
  • Osobní stránka na Facebooku, založený firemní profil/stránka na Facebooku, založený Business Manager

Organizace si vyhrazuje právo na změny a úpravy místa, termínu konání, lektora či zrušení akce bez předchozího upozornění. V případě jakýkoliv výrazných změn budou zájemci informováni.

Partneři