O kurzu
Jsi marketingová manažerka? Pak jsi tu správně.
Seznámíš s trendy využití AI v marketingových strategiích a zjistíš, jaké přístupy a nástroje jsou vhodné pro tvé specifické potřeby. Naučíš se pracovat s AI virtuálními asistenty a svého asistenta si budeš moct také vytvořit.
Kurz se ponoří i do automatizace. Vyzkoušíš si, jak pracovat s platformou Make.com, která umožňuje propojit různé aplikace a služby a zautomatizovat komplexní i repetitivní pracovní postupy.
Řeč bude i o důležitých otázkách, které trápí snad všechny profesionální marketéry a markeťačky pracující s AI. Jak poznat, jestli jsou výstupy vlastním autorským dílem, nebo ne? Kde jsou etické hranice využití AI v marketingu? A co bezpečnost dat?
Pro koho je kurz určený
- Pro marketingové manažerky, které už mají základní znalosti a schopnosti v oblasti využití nástrojů generativní AI:
- ví, jak pracovat s nástroji genAI (zejm. ChatGPT, Midjourney, DALL-E 3),
- znají konkrétní situace, ve kterých můžeš gen-AI využít,
- dokáží psát prompty, které jsou smysluplné a plní svůj účel.
V případě, že s nástroji AI nepracuješ, výrazně doporučujeme nejdříve projít kurzem AI pro všechny.
Důležité: Pro účast na kurzu je potřebné mít přístup k placené licenci Chat GPT 4. Je třeba, aby sis přístup sama předem zajistila.
Co budeš na konci kurzu umět
- Ujasníš si, jak vybrat vhodný nástroj pro specifické marketingové potřeby a cíle.
- Zvládneš vytvořit a implementovat vlastní virtuální asistenty.
- Rozumíš rozličným typům difuzních modelů a jejich aplikacím v marketingové komunikaci.
- Máš přehled o etice, autorském právu a rizicích v souvislosti s používáním AI v marketingu.
- Rozumíš možnostem využití nástroje pro automatizaci marketingových aktivit a procesů,
- včetně low-code a no-code platforem.
Obsah kurzu
1. lekce
- Úvod do využití AI nástrojů pro marketingové manažery
- Virtuálních asistenti
- Ukázka praktického využití a jak si vybrat use case
- Tvorba vlastních virtuálních asistentů
- Difuzní modely
- Etika, autorské právo a bezpečnost gen-AI
2. lekce
- Automatizace marketingových procesů a činností
- Základní principy automatizace procesů
- Ukázka a příklady automatizace v marketingové praxi (pomocí no-code/low-code platformy Make)
- Základní principy integrace AI
- Sestavení vlastní automatizace
- Příprava vlastního projektu marketingové automatizace
Související kurzy