Head of Product - Praha/Brno

Jsme Czechitas. Vzděláváme ženy v IT oblasti a pomáháme jim k uplatnění na trhu práce. A právě to, v jakých oblastech, jakým způsobem a v jaké podobě na to jdeme, je určujícím faktorem pro dopad, který děláme. Nově vzniklá role Head of Product má za cíl posunout náš již fungující tým na strategickou úroveň. Od současné inovace stávajících produktů a vývoj nových přinese produktovou vizi, ucelenou metodiku a vliv na směřování Czechitas.

Cíle Head of Product vnímáme v těchto oblastech:

LEADERSHIP
Hledáme zkušeného leadera, který bude inspirací, mentorem a partnerem pro pětičlenný tým produkťáků. Head rozvíjí svůj tým v návaznosti na identifikaci potenciálu členů týmu a správné nastavení jejich rolí. Aktivně jim vytváří podmínky pro práci i výzvy pro akceleraci růstu. Podporuje u členů týmu ownership, dává jim důvěru a poskytuje zpětnou vazbu.

PORTFOLIO
V Czechitas máme portfolio produktů, které průběžně revidujeme spolu s odborníky z IT sektoru, a přicházíme s novými produkty dle potřeb trhu práce a poptávky.
Revize a vývoj produktů budou realizovat produkťáci, Head jim bude pomáhat podněty, otázkami, mentoringem i přinášením kontextu v návaznosti na strategii Czechitas a externích faktorů. Zároveň přinese do týmu nové zkušenosti a metody v oblasti Product Managementu a designu.

INOVACE
Máme ambici neustále se zlepšovat, přehodnocovat, inovovat. S příchodem Head of Product vyhlížíme i nový pohled, zkušeností zvenčí, boření stereotypů a odvážné experimenty. Nové cesty máme rádi podložené daty, ale nebojíme se zkoušet.

SPOLUPRÁCE
Czechitas je organizace s velkou komplexitou a provázaností různých stakeholderů. Znamená to, že každý člen Heads týmu v rámci své specializace podporuje a vybízí členy týmu ke spolupráci s ostatními odděleními, hledání společných řešení a diskusi se společným cílem. V rámci této spolupráce je zároveň důležité jasně vymezovat kompetence a finální zodpovědnost za dodání, aby nevznikaly třecí plochy. Produktový tým úzce spolupracuje především s marketingem, týmem Delivery (plánovaní, organizace a exekuce kurzů) a týmem starající se o naši komunitu expertů (lektory, kouče).

STRATEGIE
Máme jasně stanovenou vizi a misi. Při tvorbě celoorganizační strategie se těšíme na aktivní zapojení Head of Product, přinášení podnětů a rozvíjení potřebné diskuse v Heads týmu. Stejně tak důležitě vnímáme přinášení informací a kontextu z celoorganizační úrovně do produktového týmu a propsání do aktivit jednotlivců s plným porozuměním, proč vznikají rozhodnutí - ač někdy na první pohled nepopulární.

Co se ti bude hodit v roli Head of Product:

  • Zkušenost s vedením týmu, pokročilé leadership dovednosti a chuť věnovat rozvoji týmu čas a energii.
  • Produktový background. Vedl*a jsi už produktové portfolio či tým a můžeš přinést odbornost, která nám třeba chybí.
  • Povědomí o produktovém managementu v oblasti vzdělávání a chuť ponořit se do prostředí vzdělávání v IT.
  • Zkušenost ze strategické role a businessový přístup. Jsi zvyklá/ý přemýšlet v bigger picture a o rozhodnutích uvažovat v širším kontextu. Tvorba strategie a práce s rozpočty pro Tebe nejsou novinkou.
  • Domluvíš se anglicky, na dobré úrovni dokážeš jednat a networkovat.
  • Pokud máš přesah do metodiky výuky, určitě to u nás využiješ.

Na co se u nás můžeš těšit:

Je toho spousta. Benefity si můžeš prohlédnout na obrázku níže. Na co se jako Head of Product můžeš těšit nejvíce je jistota, že svou prací pomůžeš mnoha (nejen) ženám změnit kariérní směřování, firmám s diverzitou a inkluzí a celému pracovnímu trhu s obsazením klíčových pracovních rolí. A taky na skvělou R&D partu, kde si vzájemně pomáháme, diskutujeme a motivujeme se.

Jak bude probíhat výběrko a jak si mohu zkrátit čekání?

Jelikož budeme hledat ten nejlepší vzájemný fit a role Head of Product je pro nás opravdu klíčová, bude mít naše poznávání se více kroků:

  • Na prvním kole se setkáš s HR, popovídáte si o vzájemných očekáváních, Tvých zkušenostech a trochu blíže o roli v Czechitas.
  • Na druhém kole s COO Czechitas už bychom se rádi bavili konkrétně nad krátkou case study, která by Ti měla přiblížit, co bys u nás mimo jiné řešil*a.
  • Ve hře je i neformální setkání s týmem.

Jak si zkrátit čekání?

Mám zájem!

Potřebuješ vědět víc?