Executive Coordinator, Praha (10 - 20 hodin týdně)

Hledáme dvojitý stín pro zakladatelku a ředitele Czechitas. Hledáme parťáka nebo parťačku, co nám pomůže soustředit naši pozornost na věci s největší přidanou hodnotou pro tým a trávit čas co nejvíce efektivně. Pomůžeš nám? Ovládneš kalendáře a pracovní seznam zakladatelky Dity a ředitele Czechitas Ondřeje? Pokud tvoje srdce zaplesá vždy, když se se ti do kalendáře podaří vmáčknout nevmáčknutelné, zkoordinovat zdánlivě nezkoordinovatelné, odhalit případné zádrhely, předat včas všem důležité informace a ulehčit práci sobě i ostatním, pak tě tu moc chceme!

Co je k tomu potřeba?

  • Perfektní čeština a psaná angličtina (jó, budeš psát spoustu e-mailů zajímavým lidem z českého business, startupového, neziskového a vzdělávacího prostředí).
  • Dobrá znalost nástrojů G Suite (Kalendář, Google Prezentace a Dokumenty, Spreadsheets)
  • Spolehlivost, diskrétnost a odolnost vůči stresu.
  • Schopnost prioritizovat a plánovat (často i měsíce dopředu).
  • Výhodou je znalost komunikačních a vizuálních nástrojů Slack a Trello.

 

Jaké budou tvoje úkoly?

  • Koordinace schůzek, přednášek, rozhovorů a tím související logistiky (posílání a potvrzování pozvánek i připomínek, příprava podkladů apod.).
  • Organizace celoorganizačních akcí, včetně komunikace do týmu.
  • Ovládnutí kalendářů. Povinností je hodně, času málo, ale díky tobě si poradíme.
  • Veškerá potřebná administrativní podpora (zařízení dopravy na služební cesty atd.).


Co ti nabízíme?

  • Smlouvu na DPČ. Časová náročnost 10 – 20 hodin týdně.
  • Možnost poznat spoustu důležitých lidí, po e–mailu i osobně.
  • Příležitost účastnit se nejrůznějších Czechitas akcí či veřejných konferencí a meetupů.

Důležité informace k výběrku

  • První setkání proběhnou online na Google Meet. Druhé kolo bychom rádi realizovali osobně.
  • Potkáš se jak s Lukym z našeho HR, tak i s Ditou a Ondrou.

Jak si zkrátit čekání?

Mám zájem!

Potřebuješ vědět víc?