Event Coordinator, Liberec (20 hodin týdně)

Jsme komunita s jasným posláním - inspirujeme, vzděláváme a uplatňujeme nové talenty k posílení diverzity a konkurenceschopnosti v IT. Proto naše liberecká pobočka hledá další eventovou hvězdu do týmu! Budeš mít na starosti celkové zajištění našich plánovaných akcí (online i offline). Čeká tě péče o naše účastnice/íky, lektor(k)y a o další členy týmu, kteří se na organizaci podílejí.

Co na tebe čeká?

  • Plánování, organizace a realizace vzdělávacích a popularizačních aktivit Czechitas.
  • Prezentace a budování brandu liberecké pobočky. Ať už se jedná o konference, stánky na veletrzích, či v online světě.
  • Komunikace s účastnicemi kurzů, širším týmem a firemními partnery a péče o ně.
  • Každodenní činnosti spojené s chodem pobočky (zajištění zázemí pro naše akce, vyúčtování, práce se zpětnými vazbami a naším interním systémem atd.).

 

Jak si tě představujeme?

  • Jsi rozený "evenťák" - máš skvělé organizační schopnosti, baví tě koordinace akcí od A do Z.
  • Máš pozitivní přístup k řešení problémů a umíš prioritizovat, pokud jde do tuhého.
  • Dotahuješ věci do konce a nepodceníš žádný detail. Nebojíš se říct si o pomoc.
  • Přicházíš se svými nápady, jak dělat věci líp. Jsi zkrátka nadšenec, který má nejen zkušenosti, ale také se sám rád/a učí nové trendy a nebojí se je přinést do týmu.
  • Máš za sebou praktické zkušenosti s organizováním akcí.

Na co se u nás můžeš těšit

Naše benefity si můžeš prohlédnout na obrázku níže. Tím hlavním je práce pro náš tým a naši komunitu. Náš koordinátor je oporou pro celou pobočku. Pomáhá nám plnit naše poslání a zároveň se neustále zlepšuje v organizování, komunikaci, budování brandu a komunity.

Důležité informace na závěr

  • Smlouva na HPP, případně DPČ. Časová náročnost 20 hodin týdně.
  • První setkání proběhnou online na Google Meet.
  • Nástup ideálně v březnu.

Jak si zkrátit čekání?

Mám zájem!

Potřebuješ vědět víc?