Počet hodin výuky
Info text
25
 hodin
hodinA
hodinY

Představuje počet hodin jak přímé výuky (výuka s lektorem online, hybridně či prezenčně), tak nepřímé výuky (samostudium, video, exkurze atp.).

Domácí úkoly
Info text
3
hodinA
hodinY
hodin

Počet hodin na domácí úkoly. Rozsah domácích úkolů se uvádí zvlášť a nepočítá se do ceny kurzu.

Úroveň pokročilosti
Pokročilá
Nedotovaná cena kurzu
Info text
4590

Pro podnikající osoby a firmy poskytujeme kurzy za plnou nedotovanou cenu.

Dotovaná cena kurzu

Zdarma

2490

Doplňující informace
Základy produktového managementu

O kurzu

Tento kurz pro tebe právě připravujeme, sleduj naše webovky.

Získej s námi základní dovednosti, které ti pomohou nastartovat kariéru produktové manažerky/ownerky. Naučíme tě pracovat s životním cyklem produktu, porozumět zákazníkům a dodávat jim rychle hodnotný produkt, nastavovat priority, tvořit roadmapy a efektivně komunikovat se stakeholdery. 

Tento kurz má podobu blended learning - do samostudia jsme si připravili předtočená videa a nebude chybět ani společné online setkání, kde budeš s lektorem trénovat, cvičit a vypořádávat dotazy, na které jsi doma narazila. 

Pro koho je kurz určený

Co budeš na konci kurzu umět

Na konci kurzu:

  • Rozumíš životnímu cyklu produktu a vývoje a rolím v produktovém týmu.
  • Umíš zjistit a pochopit potřeby zákazníků, získávat zpětnou vazbu a zapracovávat ji do produktu.
  • Dokážeš komunikovat se stakeholdery.
  • Zvládáš prioritizaci backlogu, tvorbu roadmapy.
  • Máš první zkušenosti s validací nápadů a prací s daty a metrikami.

Obsah kurzu

  • Role produktového manažera, ostatní role ve vývoji a životní cyklus produktu a vývoje
  • Porozumění zákazníkům a trhu: Jak definovat cílové skupiny, analyzovat trh a pochopit potřeby zákazníků a uživatelů.
  • Vize a strategie: Jak definovat vizi a pracovat s ní, základy k uvedení produktu na trh 
  • Prioritizace a roadmapy: Jak se pracuje s backlogem, user stories, techniky prioritizace a tvorba přehledných plánů vývoje produktu.
  • Komunikace se stakeholdery: Efektivní řízení očekávání
  • Research, validace a metriky: Testování nápadů, práce s daty a měření úspěchu produktu.

Jak kurz zakončíš

Certifikát získáš, pokud splníš následující podmínky:

  • splníš docházku
  • odevzdáš projekt

Související kurzy

Nezapomeň, že k tomuto přímo kurzu patří i Úvod do produktového managementu (samostudium) a kurz  Úvod do agilního vývoje SW (samostudium).

Chceš něco víc? Přidej si ještě:

 

testimonial_testovani
Dotovaná cena kurzu je určena fyzickým osobám nepodnikajícím (nefakturujícím na IČ). Nedotovaná cena platí pro fyzické osoby podnikajicí (OSVČ - fakturující na IČ) nebo pro právnické osoby (firmy, instituce).

Otevřené termíny

Aktuálně nemáme vypsané žádné termíny tohoto kurzu.
Tento kurz není dostupný, nebo ti nevyhovuje termín?
Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
Kalendář

Lektoři

Lektory k tomuto kurzu zatím tajíme :)

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.