Počet hodin výuky
Info text
2
 hodin
hodinA
hodinY

Představuje počet hodin jak přímé výuky (výuka s lektorem online, hybridně či prezenčně), tak nepřímé výuky (samostudium, video, exkurze atp.).

Domácí úkoly
Info text
0
hodinA
hodinY
hodin

Počet hodin na domácí úkoly. Rozsah domácích úkolů se uvádí zvlášť a nepočítá se do ceny kurzu.

Úroveň pokročilosti
Startovní
Nedotovaná cena kurzu
Info text
390

Pro podnikající osoby a firmy poskytujeme kurzy za plnou nedotovanou cenu.

Dotovaná cena kurzu

Zdarma

390

O kurzu

Tento kurz pro tebe právě připravujeme. Nastav si upozornění do e-mailu a my tě budeme informovat, jakmile bude samostudium spuštěno.

 

Máš co vyprávět? Rozhodně ano. 

Storytelling je jeden z nejsilnějších způsobů, jak navázat blízkost, vzbudit zájem, inspirovat a v konečném důsledku i přesvědčovat. Naučíme tě, jak najít příběhy, které už v životě máš. Jak takový příběh zpracovat, vystavět okolnosti a nejefektivněji doručit srdce příběhu – ten nejsilnější moment. Projdeme si podstatu storytellingu od základů, ale rozhodně nepřijdeš ani o profi tipy. 

Věříme, že vyprávění se stane tvou druhou přirozeností a najdeš způsob, jak neztratit slova nejen při vytváření obsahu, ale ani při běžném hovoru. 

Kurz má podobu videokurzu, který můžeš začít studovat třeba hned a svým vlastním tempem.

 

Je to pro tebe?

Storytelling je univerzální dovednost - použiješ ji v běžném životě, v podnikání i v práci. Hodí se třeba, když:

  • Máš zájem na tom, aby tě někdo pochopil (vtipné, ale skutečně to pomůže) 
  • Jsi/chceš být datová analytička, produkťák, UXák, analytička kyberbezpečnosti
  • Tvoříš obsah (třeba na sítě i mimo ně)
  • Chceš podnikat a máš co předat
  • Chceš si zlepšit vztahy s ostatními
  • Máš pocit, že nemáš co říct a je to pro tebe neudržitelný stav

Co budeš na konci kurzu umět

Na konci kurzu budeš mít představu o tom, jak:

  • nacházet vlastní příběhy a poznávat jejich důležité momenty,
  • nastínit situaci, aby posluchač příběh viděl a “zažil”,
  • vybudovat napětí, abys doručila myšlenku, co nejsilněji,
  • vystavět příběh tak, aby posluchač věděl, proč poslouchá, a neztratil zájem a pozornost,
  • předat emoce posluchačům,
  • mluvit i několik minut tak, aby tě ostatní s napětím poslouchali.
  • To vše se pak promítne na tvé prezentaci na sítích, na marketingu, při zaujetí skupin i jednotlivců a samozřejmě na zpříjemnění vztahů

Obsah kurzu

Lekce 0 - Úvodní video: Co tě v kurzu čeká?

  • Jak bude kurz probíhat a co se naučíš.
  • Proč je storytelling tak silný nástroj
  • Jak jsme se tu vzali a kdo vlastně jsme

Lekce 1: Proč příběhy zaujmou víc než fakta?

  • Proč je storytelling tak powerful
  • Jak lidský mozek reaguje na příběhy.
  • Proč si lidé příběhy pamatují
  • Přístup k vyprávění
  • Názorná ukázka

Lekce 2: Základní kámen

  • Na čem to stojí a padá
  • “Proč to říkám?”
  • 5-second moment
  • Srdce příběhu
  • ”To je cool story” aneb nematu posluchače

Lekce 3: Mám co vyprávět

  • Homework for life
  • Všímavost
  • Obecné zpestření života
  • Tvorba a příprava příběhů

Lekce 4: Struktura a kde začít

  • práce s časem
  • Slon, Batoh, Drobky, Hodiny, Věštecká koule (vše se vysvětlí)
  • Nosný oblouk
  • Přivádění postav k životu

Lekce 5: Práce se sebou a s posluchačem

  • Získat a udržet pozornost
  • Není příběh jako příběh - Emoce
  • Nereportuji, žiju
  • Film v hlavě
  • Humor

Lekce 6: Jak příběh komunikovat ven 

  • Quick-tour prezentačními dovednostmi
  • Variabilita hlasu - výška, hlasitost a rychlost
  • Ticho (ne fakt – zastavte, pokračování bude o to silnější)

Lekce 7: Pro-tipy a no-go

  • Co neříkat
  • Nervozita je přítel
  • Extrémy

Lekce 8: Jak reálně začít

  • Jde se do praxe
  • ”Fail fast”
  • Emoční inteligence – někdy fakt ne

Jak kurz zakončíš

Připravili jsme si pro tebe malý test na konci kurzu. Podle něj pak poznáme, že jsi samostudium dokončila a zapíšeme ti absolvování.

testimonial_testovani
Dotovaná cena kurzu je určena fyzickým osobám nepodnikajícím (nefakturujícím na IČ). Nedotovaná cena platí pro fyzické osoby podnikajicí (OSVČ - fakturující na IČ) nebo pro právnické osoby (firmy, instituce).

Otevřené termíny

Aktuálně nemáme vypsané žádné termíny tohoto kurzu.
Tento kurz není dostupný, nebo ti nevyhovuje termín?
Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
Kalendář

Lektoři

Lektory k tomuto kurzu zatím tajíme :)

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.