Délka kurzu
1-2 dny
Rozsah hodin
7
Liší se podle termínu
hodinA
hodinY
hodin
Úroveň pokročilosti
Úplní začátečníci
Doplňující informace
Digitální copywriting

O čem to celé bude?

K vytvoření dobrého webu nepotřebuješ jen skvělý kód, ale i super texty.

Řekneme si, jak otextovat dobrý web pro zákazníky, firmy i koncové zákazníky. Dozvíš se, jaký rozdíl je mezi textací prezentačního webu a e-shopu. Zjistíš, jestli má být dřív vytvořen text nebo grafika. Nebo jak má vypadat wireframe, aby z něho copywriter neměl hlavu jako balón. Taky se naučíš, jak psát účinný newsletter nebo jak udělat z předmětu e-mailu prodejní trhák. Taky pochopíš, jakou roli má na webovém projektu copywriterka.

Co se naučíš

  • Jak psát texty pro B2B i B2C
  • Jaký je rozdíl mezi texty na web a na e-shop
  • Jak napsat dobrý titulek a newsletter

Pro koho je kurz určen

Pro ženy, které se chtějí naučit dobře psát

Co říkají absolventky?

Uvedená cena je dotovaná a vychází z povahy organizace Czechitas a způsobu jejího fungování, které je financováno dárci a partnery. Dotovaná cena odpovídá 20 - 30 % nákladů na daný kurz a je určena samoplátcům, tedy fyzickým osobám. V případě, že kurz hradí firma, pak účtujeme plnou tedy nedotovanou cenu. Více o cenách kurzů a způsobu financování Czechitas najdeš v blogovém článku.

Otevřené termíny

Aktuálně nemáme vypsané žádné termíny tohoto kurzu.
Kurz, na který se chceš přihlásit, není dostupný? Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
hlídat kurz
DEJTE MI VĚDĚT
Kalendář

Lektoři

Lektory k tomuto kurzu zatím tajíme :)

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.