Délka kurzu
1-2 dny
Rozsah hodin
7
Liší se podle termínu
hodinA
hodinY
hodin
Úroveň pokročilosti
Úplní začátečníci
Doplňující informace
Digitální copywriting

O čem to celé bude?

K vytvoření dobrého webu nepotřebuješ jen skvělý kód, ale i super texty.

Řekneme si, jak otextovat dobrý web pro zákazníky, firmy i koncové zákazníky. Dozvíš se, jaký rozdíl je mezi textací prezentačního webu a e-shopu. Zjistíš, jestli má být dřív vytvořen text nebo grafika. Nebo jak má vypadat wireframe, aby z něho copywriter neměl hlavu jako balón. Taky se naučíš, jak psát účinný newsletter nebo jak udělat z předmětu e-mailu prodejní trhák. Taky pochopíš, jakou roli má na webovém projektu copywriterka.

Co se naučíš

  • Jak psát texty pro B2B i B2C
  • Jaký je rozdíl mezi texty na web a na e-shop
  • Jak napsat dobrý titulek a newsletter

Pro koho je kurz určen

Pro ženy, které se chtějí naučit dobře psát

Co říkají absolventky?

Otevřené termíny

Aktuálně nemáme vypsané žádné termíny tohoto kurzu.
Kurz, na který se chceš přihlásit, není dostupný? Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
Upozornit na kurz
DEJTE MI VĚDĚT
všechny kurzy

Lektoři

Radka Legerska
Lecturer

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.