Délka kurzu
1-2 dny
Rozsah hodin
7
Liší se podle termínu
hodinA
hodinY
hodin
Úroveň pokročilosti
Úplní začátečníci
Doplňující informace
Digitální copywriting

O čem to celé bude?

K vytvoření dobrého webu nepotřebuješ jen skvělý kód, ale i super texty.

Řekneme si, jak otextovat dobrý web pro zákazníky, firmy i koncové zákazníky. Dozvíš se, jaký rozdíl je mezi textací prezentačního webu a e-shopu. Zjistíš, jestli má být dřív vytvořen text nebo grafika. Nebo jak má vypadat wireframe, aby z něho copywriter neměl hlavu jako balón. Taky se naučíš, jak psát účinný newsletter nebo jak udělat z předmětu e-mailu prodejní trhák. Taky pochopíš, jakou roli má na webovém projektu copywriterka.

Co se naučíš

  • Jak psát texty pro B2B i B2C
  • Jaký je rozdíl mezi texty na web a na e-shop
  • Jak napsat dobrý titulek a newsletter

Pro koho je kurz určen

Pro ženy, které se chtějí naučit dobře psát

Co říkají absolventky?

Otevřené termíny

15
.
3
.
a
17
.
3
.

Online

Út
,
Čt
,
17:00
20:00
Hlavní lektor
Radka Legerska
Lecturer
Kontaktní osoba
DEJTE MI VĚDĚTvšechny kurzy

Nenašla jsi otevřenou registraci?

Nenašla jsi otevřenou registraci ve svém městě neb ti nevyhovuje daný termín?
Ozvi se nám a dáme ti vědět, až kurz vypíšeme.
Dejte mi vědět

Lektoři

Radka Legerska
Lecturer

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.