Registration

Registration will be closed as soon as the capacity is filled up (including substitute participants).
Register now!

Contact

Why choose our course?

Jana Modráčková

Jana Modráčková
Event participant: Úvod do online marketingu

Couches are patient and helpful.
I recommend this. You start from scratch and you have enough time to sort out your thoughts. Couches are patient and helpful. This is one of the best tutoring I've ever been to.

Sociální sítě - Facebook

Facebook je jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí dnešní doby. Pojď se na workshop seznámit s tím, jak jej využít k vlastnímu podnikání či rozjezdu nového projektu!

When

7. November 2020

9:30 — 17:30

Where

Telegraph Hub Olomouc
Jungmannova 3
Olomouc, 779 00
Czech Republic
https://telegraph.cz

More information

Total duration: 8h

Level of knowledge: Absolute Beginners

Eventy type: One-day

Price: 490 Kč

CÍL:

Připrav se na další pokračování Czechitas workshopů! Tentokrát jsme si pro Tebe připravily workshop zaměřený na sociální síť Facebook.

PRO KOHO JE KURZ URČEN:

Máš podnikavého ducha, rozjíždíš svůj projekt, business, startup či neziskovku a nevíš, jak na Facebook? Tak tento kurz je přesně pro Tebe.

ANOTACE:

Sociální sítě jsou obrovský boom dnešní doby. Jsou využívány jak k osobní komunikaci, tak i ke komerčním a marketingovým účelům. Jejich popularita neustále roste. Pomocí sociálních sítí mají jednotlivci i firmy jedinečné příležitosti k propagaci svého produktu, služby, značky či sebe samých.

Zaměření tohoto workshopu bude na firemní prezentaci na sociální síti Facebook, jakožto nejsilněji užívanou sociální síť v České republice. Workshop povede Hedvika Pajerová.

Seznámíme Tě s hlavními principy této sociální sítě, naučíš se znát různá názvosloví, základní pojmy spojené s facebookovou stránkou a všechny dostupné formáty příspěvků. Vysvětlíme Ti, k čemu je ti dobrý Business Manager a projdeme nástroje v něm. Nezapomeneme ani na analytickou část, kde se naučíme vyhodnocovat úspěšnost příspěvků.

AGENDA:
  • 1. Facebooková firemní stránka z hlediska návštěvníka -tvorba příspěvků, vyplnění profilu, formáty obrázků
  • Facebooková firemní stránka z hlediska správce - vyhodnocování úspěšnosti příspěvků, práce s publikem
  • Business Manager -
PŘEDPOKLADY:
  • Notebook nebo počítač
  • Myš (není úplně nutná, ale bude se ti s ní pracovat lépe)
  • Nainstalovaný internetový prohlížeč Chrome
  • Osobní stránka na Facebooku, založený firemní profil/stránka na Facebooku, založený Business Manager

Organizace si vyhrazuje právo na změny a úpravy místa, termínu konání, lektora či zrušení akce bez předchozího upozornění. V případě jakýkoliv výrazných změn budou zájemci informováni.

Partners