Registration

Registration has been closed.
If the registration is closed, it is not possible to register anymore (not even as a substitute participant).

Stay in touch!

Enter your e-mail here and you will be getting our monthly newsletters with hot info from the Czechitas community as well as priority info about open registrations! By sending your address you acknowledge with our Processing of personal data


Contact

Why choose our course?

Alena Frydrychová

Alena Frydrychová
Event participant: I can code

Go for it!
The team of mentors and lecturers is incredibly nice and patient. They will answer all questions and explain everything. There is nothing to worry about! :)

Úvod do programování 2 - Java

Pojď s námi nahlédnout do tajů programovacího jazyka Java. Java je jeden z nejpoužívanějších jazyků a docela fajn na začátky programování.

When

1. December 2019

9:30 — 16:30

Where

Czechitas Brno
Škrobárenská 511/3
budova A2
Brno, 602 00
Czech Republic
https://www.czechitas.cz/cs/brno

More information

Total duration: 7h

Level of knowledge: Advanced Beginners

Eventy type: One-day

Price: 500 Kč

Na workshopu se seznámíš s programovacím jazykem Java a objektově orientovaným programováním. Představíme si koncept tříd a objektů. Budeme se držet jednodušších pokusů s konzolovými aplikacemi, ale vyzkoušíme si i jednoduchý grafický herní engine.

Pro koho je workshop určen:

Workshop je určen pro začátečnice, které rozumějí, co je to proměnná, cyklus a podmínka. Je velmi vhodné nejprve absolvovat Úvod do programování 1 od Czechitas (není důležité, zda byl veden v JavaScriptu, Pythonu nebo Javě).

Návaznost workshopů a kurzů:
[NAVAZNOST_KURZU]

Anotace:

Úvod do programování 1 (předchozí workshop) není specializovaný na žádný konkrétní jazyk. Principy jsou platné pro všechny běžné programovací jazyky. Tento workshop na něj navazuje a ukáže ti, jak se programuje právě v Javě. Už víš, jak pracovat s proměnnými, podmínkami a cykly. Rozšíříme tvé znalosti o práci s objekty a třídami. Nejprve si vytvoříme pár pokusných konzolových aplikací a potom budeme v Javě úkolovat kočku a myš - zkusíme si napsat malou hru.

Osnova:
  • Zopakování proměnných int, double, String
  • Proměnné složených typů (objekty)
  • Okenní aplikace
  • Hra kočka, myš a sýr
Co s sebou:
  • Notebook s instalací podle pokynů (obdržíš emailem)
  • Myš (není úplně nutná, ale bude se ti s ní pracovat lépe)
  • Dobrou náladu!

Team