Registrace

Registrace byla ukončena.
Chceš, aby ti neutekla žádná další akce?

Přidej se k odběru našeho Newsletteru.


Kontakt

Proč zvolit náš kurz?

Facebook

Pojď se seznámit s nejpoužívanější sociální sítí dnešní doby - Facebookem!

Kdy

sobota, 10. úno. 2018

10:00 — 18:00 hod

Kde

Brno - bude upřesněno
Brno,
Česká republika

Další informace

Vstupní znalosti: Žádné

Typ akce: jednodenní

Délka trvání: 8h

Cena: 500 Kč

CÍL:

Připrav se na další pokračování Czechitas workshopů! Tentokrát jsme si pro tebe, v Brně úplně poprvé, připravily celodenní workshop zaměřený na sociální síť Facebook.

PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN:

Máš podnikavého ducha, rozjíždíš svůj projekt, business, startup či neziskovku a nevíš, jak na sociální sítě? Tak tento workshop je přesně pro tebe.

ANOTACE:

Sociální sítě jsou obrovský boom dnešní doby. Jsou využívány jak k osobní komunikaci, tak i ke komerčním a marketingovým účelům. Jejich popularita neustále roste. Pomocí sociálních sítí mají jednotlivci i firmy jedinečné příležitosti k propagaci svého produktu, služby, značky či sebe samých.

Zaměření tohoto workshopu bude na sociální síť Facebook, jakožto nejsilněji užívanou sociální síť v České republice. Workshop povede Andrea Bubníková.

Během dopoledne to bude sice hodně teorie, ale čeká tě i workshopová část. Seznámíme tě s hlavními principy této sociální sítě, ukážeme ti rozdíly mezi osobním účtem, business účtem a stránkou. Naučíš se znát různá názvosloví, základní pojmy spojené s Facebookovou stránkou a všechny dostupné formáty. Vysvětlíme ti, k čemu je ti dobrý Business Manager a společně si ho nastavíme. Zároveň projdeme i většinu nástrojů, které nabízí. Nejdéle času pak budeme řešit nástroje Okruhy uživatelů a Správce reklam. Nakonec se dozvíš, jak funguje jaká kampaň, proč je důležité je znát a společně si nastavíme reklamu.

AGENDA:
  • Teorie o sociálních sítích, všeobecně.
  • Facebook formáty v teorii a praxi.
  • Co je to redakční plán, jak na něj a proč ho potřebuješ?
  • Business Manager v teorii i praxi.
  • Vytváření vlastní cílové skupiny v teorii i praxi.
  • Reklamy, reklamní formáty a kampaně. Vysvětlíme si rozdíl mezi tlačítkem Propagovat příspěvek a kampaní přes Správce reklam.
PŘEDPOKLADY:
  • Notebook
  • Myš (není úplně nutná, ale bude se ti s ní pracovat lépe
  • Nainstalovaný internetový prohlížeč
  • Osobní a alespoň založený firemní profil/stránku na FB (Business Manager není nutný)

20170409 Czechitas 014

Tým