Registrace

Registrace byla ukončena.
Po ukončení registrace již není možné se přihlásit (ani jako náhradnice).

Zůstaňme v kontaktu!

Zadej sem svůj e-mail a budeš dostávat naše měsíční vymazlené newslettery s akcemi a děním v Czechitas.
Zasláním své adresy bereš na vědomí Podmínky zpracování osobních údajů společností Czechitas, z.s.


Kontakt

Proč zvolit náš kurz?

Aneta Patáková

Aneta Patáková
Účastnice akce: Jsem digitální

Přístup lektorů byl perfektní!
Netrapte se samostudiem a naučte se to pořádně od profíků.

Základy PPC

Pojď s námi nahlédnout pod pokličku jednoho z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC (Pay per Click) reklama.

Kdy

6. dubna 2019

9:30 — 17:30

Kde

Inspiration Hub
Jankovcova 49, Classic 7, BUDOVA C.
Praha,
Česká republika
http://www.inspirationhub.cz/

Další informace

Délka trvání: 8h

Vstupní znalosti: Úplní začátečníci

Typ akce: Jednodenní

Cena: 800 Kč

PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN:

Workshop je pro úplné nováčky, kteří s PPC ještě nepracovali. Předpokladem je pouze chuť učit se nové věci a průměrná znalost práce s PC.

ANOTACE:

PPC reklama je jednou z možností v online marketingu, takže i když se do PPC nezamiluješ na první dobrou a budeš se pohybovat v jiných vlnách marketingu, měla bys mít povědomí o tom, jak PPC funguje.

V úvodu si představíme, co PPC reklama je, kde na ní můžete narazit a jak funguje. Vysvětlíme si základní pojmy a metriky, bez kterých se v PPC neobejdete.

Ukážeme Vám hlavní systémy, ve kterých PPC specialisté nejčastěji pracují, ukážeme si, co všechno lze nastavit a lehce nakousneme možnosti automatizace, což je blízká budoucnost našeho oboru.

Prakticky si nastavíme kampaně v Google Ads a ukážeme si práci s Google Adwords editorem.

V závěru si pak ukážeme, jak PPC kampaně vyhodnocovat.

PŘEDPOKLADY:
  • Zájem o online marketing
  • Notebook, s nímž se bez problému připojíš na Wi-fi.
  • Nainstalovaný Google Adwords Editor
VÝSLEDEK:
  1. Budeš vědět, jak funguje PPC reklama.
  2. Pokud se ti PPC reklama zalíbí, usnadní ti to další studium. Pokud se vidíš jinde, třeba na straně klienta, který si bude PPC reklamu objednávat, budeš vědět, o čem je řeč.
  3. Budeš umět nastavit nejzákladnější kampaň v Google Ads a Sklik.

Fotka Czechitas 5

Partneři