Reporty z akcí

Projekty V. běhu Digitální akademie

Přečti si o tématech projektů, které vypracovaly absolventky IV. běhu školy datové analýzy v Ostravě.

Analýza a vizualizace dat o zdraví a životním stylu dětí

Nalézání zajímavých souvislostí/vztah o zdraví a životním stylu dětí ve věku 11, 13 a 15 let. Primárně z dat z roku 2014 nebo i v souvislosti s předchozími sběry (1994,1998,2002, 2006, 2010), tzn. jaký byl vývoj vybraného vztahu.Vzhledem k tomu, že cílem studie HBSC je poskytovat podklady k politickým rozhodnutím, rády bychom, aby i nalezené vztahy zajímaly/zaujaly politické činitele jak na místní, krajské či celonárodní úrovni. Tzn. cílem závěrečné práce je také nalézt způsob vhodné prezentace - vizualizace dat.

Zuzana Půžová, Marika Rozbrojová

Analýza a vizualizace dat pro cestovatele

Zpracovaní a analýza data týkající se cestování se zaměřením na propojení dat kupříkladu o počasí v souvislosti s návštěvnost památek v daném období, nejvíce fotografovaná místa a další. Náhled na danou destinaci ne pouze na základě ceny letenek či pěkného počasí, ale také s ohledem na "turistickou obsazenost" v daném období a podobně.

Marie Tesaříková, Nikol Škorpíková

Analýza a vizualizace dat z ČJF

Data z webu https://www.jezdectvi.org/zavo... a analýza korelací mezi výsledky závodů v jednotlivých disciplínách a údaji o koních a jezdcích.

Brenda Lesniczáková, Radka Petrtýlová

Analýza dat olympijských sportovců

Ověření hypotézy o možné souvislosti úspěšnosti sportovce s datem narození. Další případné souvislosti či výstupy budou odkrývány v procesu práce na projektu.

Eva Motyková, Karin Vodvárková

Analýza docházky

Aneta Michulková

Analýza přístupů uživatelů systému CRM v rámci společnosti

Porovnání a vyhodnocení získaných dat o přístupech uživatelů do systému CRM za různá sledovaná období, roztříděná dle rolí uživatelů, dle jednotlivých oddělení společnosti a dle států.

Barbora Cichá, Adéla Oklešťková

Analýza súvisiaca so zavedením nástroja CRM a jeho využívanie v podobe počtu zaznamenaných príležitostí a reportov na jednotlivé divízie spoločnosti

Cieľom práce bylo zistiť do akej miery jednotlivé divízie spoločnosti Stora Enso používajú pri vykazovaní svojej komunikácie so zákazníkmi interný nástroj CRM, a to v počte zaznamenaných príležitostí a reportov z prebehnutých meetingov.

Anna Durajová

Analýza vlivu vybraných faktorů na dobu trvání pracovního poměru

Analýza trendů trvání pracovního poměru a souvislosti mezi věkem a dalšími proměnnými (zejména vzdělání a pracovního zařazení) na dobu trvání pracovního poměru za využití technik a metod osvojených v rámci kurzu DA.

Naděžda Antošová, Blanka Bazsová

Analýza závislosti znečištění ovzduší, respiračních onemocnění a chřipky na prodeji léků

Zkoumání, zda-li je prodej určitých léků závislý na kvalitě ovzduší v jednotlivých krajích a případné rozdíly mezi nimi.
Analýza  provedena na datech prodejů léčiv z lékáren, které jsou doplněny o data z veřejných zdrojů jako jsou ČHMÚ, SZÚ, MZP.
Analýza se zaměřila na souvislosti mezi úrovní znečištění a trendu prodejů léků v jednotlivých krajích s ohledem na věk a pohlaví spotřebitelů.

Martina Vrbová

Analýza textu scénáře Hry o Trůny

Analýza textu a sentimentu ve vztahu k jednotlivým postavám, epizodám a sériím

Petra Koblížková, Irena Pláteníková

Farmakoekonomika HRT

Analýza - co způsobuje hormonální léčba se statisticky významným vzorkem žen za období až 20 let (zdravotní a ekonomické aspekty)

Lenka Silná, Anna Svobodová

Identifikace dřeva v obraze

Výpočet kubatury kup dřeva z fotografie

Magdalena Mračna, Lenka Kravčíková

Mapa HR v ČR

Zpracování JE dat poukázání na fluktuaci, hledání důvodu

Alena Peroutková a Míla Peroutková

Prezidentské volby 2018 v médiích aneb pohled na sentiment v článcích a diskusích

Analýza sentimentu prezidenstkých voleb. Detailně: 1) Analýzu jak často píší zpravodajské servery o kandidátech na prezidenta, 2) Analýzu v jakém sentimentu o nich píší jednotlivé servery, 3) Jaký sentiment mají komentáře u článků na jednotlivých zprav. serverech

Radka Malik a Hana Pavlasová

Segmentace zákazníků z e-shopů

Rozdělení zákazníků z e-shopů podle určitých kritérií do segmentů (definování a tvorba segmentů) a roztřízení zákazníků pomocí algoritmu do segmentů.

Renáta Rychlíková, Denisa Brychlecová

Srovnávač dětských kočárků

Tvorba yhledávače. Cílem zpracování závěrečné práce byly jednotivé kroky tzn. sběr dat, rozhodovací strom, vizualizace vyhledávače, propojení pythonu s SQL, kde budou data. Tzn.cílem bylo udělat základní backround k cílovému vyhledávači.

Kateřina Knap a Ivana Králičková