Datové analytičky

Projekty VI. běhu Digitální akademie: Data

Přečti si o tématech projektů, které vypracovaly absolventky VI. běhu školy datové analýzy v Praze.

Analýza dat + model Rekola

(projekt je ošetřen NDA, proto nemůžeme zveřejnit)

Analýza vlivů působících na počet vypůjčených kol v Praze.

Zuzana Tučková, Eva Sůvová

BI řešení pro firmu Chem_Amerika

Tvorba finanční analýzy.

Barbora Dobrovolná, Martina Komárková

Párové obchodování na akciových trzích

Tvorba prototypu vlastního algoritmu, který vybere akciové páry, zbacktestuje je a vytvoří performance report. Také proběhne tvorba portfólia akciových párů.

Adéla Husáková, Mirka Ondrášová

Pochod Za slušné Slovensko

Výzkum a analýza Pochodu, jeho účastníků a také ohlasů v médiích.

Zuzana Maderová, Malanie Gabauer

Analýza diváka Alfreda ve dvoře

Výzkum diváka Alfreda ve dvoře v kontextu jeho nákupního chování a návštěvnosti.

Barbora Šlapáková, Anna Červenáková

Analýza dispečinku dopravní společnosti

Analýza současného vytížení dispečinku pro případ rozšíření služeb společnosti.

Jana Smolinková, Lucie Tajovská

Analýza dat pro Auto*Mat: kampaň „Do práce na kole“ a doprava v Praze

Tvorba analýz pro neziskovou organizaci Auto*Mat, které budou sloužit jako podklady pro jejich další práci a úsilí.

Kristýna Huclová, Eva Tesařová Mátlová

Analýza promokódů HoppyGo

Analýza efektivity promokódů.

Petra Knotková, Karolína Kamlerová

Cenové srovnání vybraných produktů UrbanStore.cz s produkty konkurenčních eshopů

Tvorba pravidelně aktualizovaného cenového srovnání identických produktů. UrbanStore.cz tak má možnost sledovat vývoj cen v delším časovém období a zjistit, jak přistupuje konkurence k zlevňování nebo zdražování produktů.

Barbora Lendacká, Markéta Iffland

Analýza závislosti výskytu respiračních onemocnění a zásob lékáren

Ověření hypotézy, zda spotřeba léčiv odpovídá průběhu chřipkové aktivity.

Kateřina Černová, Zuzana Vichorcová

Web analýza personalizovaného obsahu a jeho vliv na konverzní poměr

(projekt je ošetřen NDA, proto nemůžeme zveřejnit)

Vliv personalizace webu TMCZ na nákupní chování dvou konkrétních segmentů návštěvníků webu a následný návrh, jakým způsobem, kdy a v jaké četnosti upravit multibannerovou kampaň na homepage TMCZ, aby došlo k nárůstu konverzního poměru.

Martina Červenková, Nikola Kicová

Evropská migrační krize z pohledu českých novinářů

Tvorba mapy toho, jakým způsobem se proměňovala a vyvíjela témata spojená s migrační krizí v článcích vybraných internetových medií od počátku krize (cca 1Q 2015) do dnešních dní.

Kristýna Mlatečová, Ema Hlaváčová

Plánovač zmrzlinových kombinací

Tvorba generátoru druhů zmrzlin na základě předem daných i zadaných parametrů.

A

Aneta Londa, Helena Boučková

Geolokační analýza dat z Instagramu

Identifikace point of interests z dat z Instagramu a openstreetmaps. Vyhledání nejatraktivnější lokality dle instagramových příspěvků.

Libuše Krausová, Lucie Smoleňová

Analýza návštěvníků kurzů pořádaných Wikimedia ČR

Analýza chování návštěvníků a úspěšnosti kurzů.

Šárka Hubáček, Zdenka Šunková

P+R Availability Forecast

Predikční model obsazenosti P+R parkovišť v Praze na základě analýzy dat z předchozích let.

Jana Roulichová, Michaela Zezulková