Partnerské firmy podporující Czechitas a vzdělávání žen v IT dovednostech uvítají ve svých týmech absolventky Czechitas.

Přinášíme aktuální přehled vybraných volných pozic našich partnerů. S případnou otázkou nebo pro pomoc s výběrem kontaktuj kariérní spojku Lucku Hynkovou na lucie.hynkova@czechitas.cz.

Systémový inženýr - IT specialista v energetice (m/ž)
Lokalita:
Prague
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Systémový inženýr – IT specialista řídicích systémů v energetice m/ž

Jsme tým techniků a IT specialistů, kteří se snaží udělat elektřinu spolehlivější a bezpečnější. Hledáme nové přístupy k dálkovému řešení problémů a zabezpečení našich systémů proti současné hrozbě kyberútoků. Pracujeme na sobě a našem know-how, abychom posouvali standardy trhu vpřed.

V současné době hledáme Systémového inženýra – IT specialistu řídicích systémů.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Budete se věnovat především:

  • Parametrizaci a správě řídicích a vizualizačních systémů rozvoden vn a vvn
  • Instalaci operačních systémů a programů pro práci s řídicími systémy a ochranami
  • Instalaci a testování updatů operačních systémů a programů
  • Přípravě dokumentace, parametrizaci a zprovoznění síťových prvků (switch, router) řídicích systémů a ochran v rámci realizace projektů
  • Práci s projektovou dokumentací
  • Podílet se na projektech kybernetické bezpečnosti
  • Diagnostice a řešení závad IT systémů


Těšit se můžete zejména na:

  • Unikátní technologie a know-how
  • Zajímavé projekty a spolupráci se špičkovými odborníky
  • Konkrétní a viditelné výsledky
  • Přátelský kolektiv, neformální prostředí


Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením IT/elektro (platná Vyhláška 50/78 Sb. výhodou)
  • Orientaci na výpočetní techniku/IT technologie a počítačové sítě
  • Angličtinu pro běžnou komunikaci
  • Systémové znalosti práce na PC a na serverech
  • Znalost instalace OS WINDOWS, virtuálních systémů, práce s MS Office
  • Znalost síťových prvků a počítačových sítí
  • Základní znalost programování
  • Komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu
  • Časovou flexibilitu


Co Vám nabídneme?

  • 5 týdnů dovolené (lze zakoupit až 8 dnů volna navíc z rozpočtu na benefity)
  • Home office s nedaněným kompenzačním bonusem
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Roční bonus s možností převodu do Cafeterie
  • Individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
  • Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
  • E-stravenky v hodnotě 90 Kč/den
  • Možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
  • Nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
INCIDENT KOORDINATOR/KA - ABSOLVENT/KA SŠ S IT ZAMĚŘENÍM
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Jsi absolvent SŠ IT zaměření? Nebojíš se komunikovat v angličtině? Znáš základy serverových OS, orientuješ se v HW a máš chuť na sobě pracovat? Potom pro Tebe máme skvělou příležitost!

Co dělá náš tým:

  • V Generali Operations Service Platform (GOSP) poskytujeme 1. úroveň IT podpory pro skupinu Generali v celé Evropě.
  • Náš tým se jmenuje Global Command Center a naše pracoviště tomu svým vybavením odpovídá. Pracujeme například s velkou zobrazovací stěnou.
  • Používáme nástroje jako Zabbix, PRTG, Axway, Service Now, VMware nebo HMC.
  • Řešíme například chyby Linux a Windows serverů a pracujeme s File systémem.
  • Máme podrobnou dokumentaci, proto vždy víme, co a jak máme dělat.
  • Střídáme se ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne. To v podstatě znamená, že i když jsi v práci daný den delší čas, máš také více volna během týdne.


Co Tě u nás čeká:

  • Budeš řešit incidenty IT infrastruktury a provozních aplikací.
  • Budeš sledovat celý životní cyklus incidentů až do úplného vyřešení.
  • Také budeš komunikovat a vyjednávat s dalšími IT týmy.
  • Zajištění supervize našeho druhého podpůrného IT týmu v Indii.
  • Kompletování technické dokumentace, vytváření statistik a reportů.
  • Občasné moderování schůzek, workshopů, prezentace.
  • Budeš se střídat ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne.


A jak si Tě představujeme:

  • Máš ukončené SŠ vzdělání technického směru nebo se dlouhodobě vzděláváš v IT oblasti.
  • Máš přehled v oblasti HW a SW, sítích a základní znalosti OS Linux a Windows Server.
  • Máš zkušenost s koordinováním lidí a vedoucí činností (třeba i s volnočasové aktivity)
  • Máš dobré komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti.
  • Dokážeš moderovat jednání, umíš se prosadit a vyjednávat.
  • Komunikuješ anglicky, a to jak slovem, tak písmem, alespoň na úrovni B2.

Co Ti nabízíme:

  • Práce na HPP s možností růstu a dlouhodobou perspektivou
  • Příležitost být u rozvoje nového týmu Global Comand Center .
  • Skvělou dostupnost – sedíme kousek od stanice metra Pankrác.
  • Budeš mít hodně prostoru pro rozvoj, a to nejen v práci, ale i na různých školeních.
  • Posilovnu, kterou můžeš navštěvovat zcela zdarma.
  • Jídelnu přímo na pracovišti.
  • Propracovaný systém zaškolování, takže se vážně nemáš čeho obávat.
  • Firemní společenské akce.
  • Neformální atmosféru a velmi přátelský tým.
  • Po zaškolení možnost home office.
  • Vybavíme tě NB a mobilním telefonem.


Pokud se už teď vidíš v našem týmu, určitě nám zašli svůj životopis, rádi se s Tebou sejdeme osobně a probereme vše, co Tě zajímá.

Penetrační Tester/ka
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Chcete se připojit ke skvěle sehranému týmu a pracovat jako penetrační tester/ka v Generali Česká pojišťovna? Máme pro vás skvělou pracovní příležitost v jednom z nejatraktivnějších odvětví!

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolský titul v oboru IT, počítačových věd, IT bezpečnosti nebo podobném oboru.
  • Máte více než 5 let zkušeností v penetračním testování.
  • Znáte síťovou bezpečnost, technologie webových a mobilních aplikací, cloud a operační systémy Unix a Windows.
  • Angličtina pro vás není problém, protože budete pracovat v mezinárodním prostředí.
  • Máte dobré znalosti skriptovacích jazyků jako Python, Bash, Perl a dotazovacích jazyků jako SQL.
  • Pokud máte relevantní certifikace v oblasti penetračního testování, jako například OSCP, je to velkou výhodou.
  • Zkušenosti se zabezpečeným prohlížením zdrojového kódu jsou také vítané.
  • Jste schopni pracovat samostatně i jako součást týmu a vynikáte v analytických a problémových řešitelských dovednostech.

Hlavní činnosti, které vás čekají:

  • Budete připravovat strategii a plán pro bezpečnostní hodnocení.
  • Provedete penetrační testy webových aplikací, mobilních aplikací, sítí a dalších systémů podle známých standardů a metodologií, jako jsou OWASP, NIST, MITRE, PTES, OSSTMM, CIS, CVSS...
  • Využijete relevantní testovací nástroje, například Kali Linux, OWASP ZAP, Burp Suite, NMap, Wireshark, Qualys...
  • Budete provádět jak automatizované, tak manuální testování.
  • Vytváření testovacích zpráv v češtině a angličtině, ve kterých detailně popíšete, jak reprodukovat nalezené zranitelnosti systému.
  • Komunikace výsledků s technickými týmy i s businessem.
  • Řízení analýzy zranitelností systému a mentoring mladších členy týmu.

Nabízíme:

  • Příležitost pro dlouhodobou kariéru v perspektivním oboru.
  • Skvěle sehraný tým, který se neomezí jen na práci. Rádi se scházíme na pubových kvízech a společně sportujeme.
  • Pestrý balíček benefitů včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění, kafeterie, flexibilní pracovní doby, možnosti home office, 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního/zdravotního volna, stravenkového paušálu 92 Kč/den, cestovního pojištění za 100 Kč ročně, multisport karty a mnoho dalších výhod.

Pokud jste zkušený penetrační tester a chcete se připojit k silnému týmu a využít všech těchto výhod, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vás!

SAP Administrátor (m/ž)
Lokalita:
Prague
Společnost:
ŠKODA AUTO a.s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Úvod

Škoda Auto do svého SAP kompetenčního centra s lokalitou v Praze, Mladé Boleslavi nebo Ostravě, hledá posily, které rozšíří její řady a stanou se hodnotnými členy týmu, a kteří budou podporovat VW koncern v otázkách SAPu.

Co u nás budete dělat?

  • Zákaznickou podporu pro mezinárodní uživatele podnikových systémů
  • Spolupráce s týmem vývojářů
  • Implementace menších změn
  • Řešení chyb a úpravy menších změn v SAP ECC a S/4HANA
  • Programovaní malého rozsahu v jazyku ABAP a jeho debugging

Co musíte znát, mít a umět?

  • Anglický jazyk - spolupráce s VW koncernem - VW, Audi, Porsche, Bentley, Seat
  • SAP minimálně na uživatelské úrovni
  • Zájem o programování
  • Předešlé zkušenosti se zákaznickou podporou na mezinárodní úrovni

Co oceníme?

  • Znalost dalšího cizího jazyka – NJ velkou výhodou, FR a jiné plus
  • Zkušenosti ze SAP modulů - se zaměřením na moduly prodeje, nákupu, plánování výroby, materiálových toků a podobně (MM, WM, SD, PP, PM, FI/CO)
  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně v IT)

Co od nás můžete získat?

  • Každý rok na vás čeká 13. mzda, jako poděkování za vaší dobrou práci.
  • Vyplácíme roční bonusy na základě hospodářských výsledků společnosti. Protože když se daří nám, chceme, aby se dařilo i vám.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění částkou 1600,- měsíčně.
  • 5 týden dovolené navíc je u nás standardem.
  • Sodexo kartu k volnočasovým aktivitám , uhrazení dovolené nebo nákupu knih.
  • Multisport kartu, která Vám umožní chodit cvičit denně zdarma.
  • Volnější pracovní dobu s možností využití home office. Pracujeme 7,5 hodiny denně. Pevně určený čas je od 9.00 – 14.00. Pak už je jen na vás, jestli si raději přivstanete nebo budete pracovat déle do odpoledne.
  • Výhodný zaměstnanecký pronájem vozu Škoda nebo slevu/bezúročnou zápůjčku na nový vůz
  • Bezúročná zápůjčka až 600.000,- na bydlení nebo 350.000,- na rekonstrukci.
Etický hacker
Lokalita:
Prague
Společnost:
KPMG Česká republika, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Testujeme bezpečnost aplikací, sítí a systémů našich klientů. Zjišťujeme slabiny jejich systémů, aplikací a sítí, vyhodnocujeme jejich dopad, prioritizujeme je a navrhujeme opatření k jejich odstranění a prevenci.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • testování technických bezpečnostních opatření (penetrační testy, skeny zranitelností, prověrky konfigurací, posouzení architektury)
  • hodnocení dopadů zranitelností
  • návrh technických bezpečnostních opatření
  • nastavování, hodnocení a analýzy rizik informační/kybernetické bezpečnosti

Co je pro nás důležité?

  • technický přehled v IT (znalost práce ve Windows/Linuxu/Unixu)
  • povědomí o protokolech, šifrování
  • základní zkušenosti se skriptováním (např. Python, Bash. Powershell) výhodou
  • znalost bezpečnostních nástrojů (skenery zranitelností, webové proxy, sledování toků sítě)
  • alespoň povědomí o typických zranitelnostech (např. OWASP)
  • dobré komunikační schopnosti
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • VŠ vzdělání – specializace na informatiku/IT nebo bezpečnost vítána

Na co se u nás můžete těšit?

  • zajímavé projekty a práci s moderními technologiemi
  • školení, certifikace a partu zkušených kolegů, kteří s vámi budou rádi sdílet své znalosti
  • 30 000 Kč na cestování, sport, jazyky a další benefity v kafeterii (dle vlastního výběru)
  • možnost MultiSport karty, neomezeného mobilního a datového tarifu, životního pojištění
  • možnost částečné práce z domova
  • dovolená navíc a tři dny firemního volna
  • stylové kanceláře s terasou a relax zónami v centru Prahy
  • teambuildingy, MC snídaně, zdravé úterky a spoustu dalších akcí :)

Termín nástupu ideálně co nejdříve, ale rádi se přizpůsobíme :)

Pracovník / Pracovnice podpory aplikace OKbase
Lokalita:
Prague
Společnost:
OKsystem a.s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Do našeho týmu zaměřeného na podporu a testování personálního a docházkového systému OKbase, hledáme nového kolegu/kolegyni.

Vaším úkolem bude:

  • poskytování podpory uživatelům aplikace OKbase (telefonicky, písemně)
  • testování nových verzí aplikací
  • tvorba testovacích scénářů
  • školení koncových uživatelů, tvorba videodokumentace
  • spolupráce s vývojovým týmem, technickým oddělením
  • účast na zajímavých projektech

Uvítáme:

  • SŠ, VŠ vzdělání (informatika nebo technické obory výhodou)
  • analytické myšlení
  • samostatnost, pečlivost, schopnost týmové práce, ochotu učit se
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace
  • výbornou znalost MS Office
  • praxi na testerské pozici nebo zkušenosti na zákaznické lince/helpdesku
  • technické zaměření
  • základní zkušenosti s databázemi (SQL, Oracle)

Nabízíme:

  • výbornou dostupnost na metru “C“ – Pankrác, parkování ve vlastních podzemních garážích
  • možnost kariérního postupu
  • pružnou pracovní dobu
  • příjemné pracovní prostředí a práci s nejmodernějšími technologiemi
  • motivující finanční ohodnocení
  • perspektivní a zajímavou práci ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, kurzy AJ, MultiSport karta, příspěvek na penzijní připojištění, firemní snídaně, večeře, párty, sportovní akce aj.


Zajímá Vás oblast IT a chcete pracovat v profesionálním a přátelském kolektivu? Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis a staňte se jednou z opor našeho týmu.

INCIDENT KOORDINATOR/KA - ABSOLVENT/KA SŠ S IT ZAMĚŘENÍM
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Jsi absolvent SŠ IT zaměření? Nebojíš se komunikovat v angličtině? Znáš základy serverových OS, orientuješ se v HW a máš chuť na sobě pracovat? Potom pro Tebe máme skvělou příležitost!

Co dělá náš tým:

  • V Generali Operations Service Platform (GOSP) poskytujeme 1. úroveň IT podpory pro skupinu Generali v celé Evropě.
  • Náš tým se jmenuje Global Command Center a naše pracoviště tomu svým vybavením odpovídá. Pracujeme například s velkou zobrazovací stěnou.
  • Používáme nástroje jako Zabbix, PRTG, Axway, Service Now, VMware nebo HMC.
  • Řešíme například chyby Linux a Windows serverů a pracujeme s File systémem.
  • Máme podrobnou dokumentaci, proto vždy víme, co a jak máme dělat.
  • Střídáme se ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne. To v podstatě znamená, že i když jsi v práci daný den delší čas, máš také více volna během týdne.


Co Tě u nás čeká:

  • Budeš řešit incidenty IT infrastruktury a provozních aplikací.
  • Budeš sledovat celý životní cyklus incidentů až do úplného vyřešení.
  • Také budeš komunikovat a vyjednávat s dalšími IT týmy.
  • Zajištění supervize našeho druhého podpůrného IT týmu v Indii.
  • Kompletování technické dokumentace, vytváření statistik a reportů.
  • Občasné moderování schůzek, workshopů, prezentace.
  • Budeš se střídat ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne.


A jak si Tě představujeme:

  • Máš ukončené SŠ vzdělání technického směru nebo se dlouhodobě vzděláváš v IT oblasti.
  • Máš přehled v oblasti HW a SW, sítích a základní znalosti OS Linux a Windows Server.
  • Máš zkušenost s koordinováním lidí a vedoucí činností (třeba i s volnočasové aktivity)
  • Máš dobré komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti.
  • Dokážeš moderovat jednání, umíš se prosadit a vyjednávat.
  • Komunikuješ anglicky, a to jak slovem, tak písmem, alespoň na úrovni B2.

Co Ti nabízíme:

  • Práce na HPP s možností růstu a dlouhodobou perspektivou
  • Příležitost být u rozvoje nového týmu Global Comand Center .
  • Skvělou dostupnost – sedíme kousek od stanice metra Pankrác.
  • Budeš mít hodně prostoru pro rozvoj, a to nejen v práci, ale i na různých školeních.
  • Posilovnu, kterou můžeš navštěvovat zcela zdarma.
  • Jídelnu přímo na pracovišti.
  • Propracovaný systém zaškolování, takže se vážně nemáš čeho obávat.
  • Firemní společenské akce.
  • Neformální atmosféru a velmi přátelský tým.
  • Po zaškolení možnost home office.
  • Vybavíme tě NB a mobilním telefonem.


Pokud se už teď vidíš v našem týmu, určitě nám zašli svůj životopis, rádi se s Tebou sejdeme osobně a probereme vše, co Tě zajímá.

Quantitative Analytics Associate Graduate Program 2024 Prague
Lokalita:
Prague
Společnost:
Barclays Execution Services Limited, odštěpný závod
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Early Careers Program Overview


If you're a recent graduate or soon-to-be graduate, join us and unlock a world of carefully curated experiences, knowledge, and connections to shape your career.
Along the way, you can expect all the training and support you need to make your mark on the world. To put it simply, we’ll empower you to help determine how we do things and where we go next.
Our graduates are a vital part of our success, and we welcome applications from people from all walks of life. Whoever you are and wherever you want to join us, if you’re curious, creative, and ambitious, this is a world in which you can truly belong.


The chance to make an impact


As a Quantitative Analytics associate, you’ll gain valuable exposure to real world problems in our dynamic and invigorating environment. Your experience at Barclays will begin with intensive training, covering product and business knowledge as well as other skills you’ll need for a successful start. After training, you’ll join a specific desk and work with a broad spectrum of colleagues, becoming an essential part of the team that provides expertise across trading businesses and to group-wide Risk and Treasury functions.

In this intensely mathematical or computer science role, you may:

• use models and quantitative techniques in practice.
• research and implement new models.
• expand our computational platform.


1 year targeted, fast-track program focused on developing specialist technical expertise. This program has two options: part-time job and full-time. Both options are avaliable.


Quantitative Analytics at Barclays


Barclays Quantitative Analytics team is a global organization of highly specialized modelers and developers responsible for researching, innovating, developing, testing, implementing, and supporting all quantitative models used for valuation and risk management across all asset classes.

A place where you can thrive
At Barclays, you’ll be surrounded by people who will help you achieve your ambitions. Our collaborative, supportive environment gives you the chance to build solid relationships with senior leaders, peers, and clients alike. What’s more, dedicated program managers will support and advocate for you throughout the first eighteen months of your career at Barclays.

During the program, you’ll also:

• participate in formal and informal training designed to give you the knowledge you need when you need it!
• receive detailed performance coaching and feedback.
• have opportunities to expand your network and develop leadership skills.

Your role as a Quantitative Analytics associate will provide you with the skills and experience needed for a successful career in the world of finance. The program will help provide a visible path to the necessary steps for promotion to vice president and the tools to get you there.

To be considered for this program, you must:
• successfully completed or will complete a Bachelor or Master’s degree in a technical discipline such as mathematics, quantitative finance, statistics or computer science.

Ideally, you would also have:
• strong logical thinking, problem solving, mathematical and programming skills (C++, C#, Python or R)
• communication skills and team-orientation.

It is the policy of Barclays to ensure equal employment opportunity without discrimination or harassment based on race, colour, creed, religion, national origin, alienage or citizenship status, age, sex, sexual orientation, gender identity or expression, marital or domestic/civil partnership status, disability, protected veteran status, genetic information, or any other basis protected by law.

Specialista_tka bezpečnosti informací – junior
Lokalita:
Prague
Společnost:
ICZ a.s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Do našeho týmu se specializací na kybernetickou bezpečnost aktuálně hledáme kolegu na administrativní podporu interní bezpečnostní agendy.

Co Vás čeká:

  • Vedení a zpracování agendy související s bezpečností informací v rámci skupiny ICZ
  • Tvorba dokumentace – předpisová základna, metodické dokumenty
  • Úzká spolupráce a podpora Manažera bezpečnosti na operativních i strategických úkolech
  • Spolupráce se správci technologií při implementaci konkrétních technických opatření
  • Spolupráce na tvorbě bezpečnostních politik a navazujících předpisů a s tím spojená analýza rizik
  • Návrhy a hodnocení opatření v oblasti bezpečnosti informací a informačních systémů (organizační i technická)

O Vás:

  • Máte SŠ nebo VŠ vzdělání – technické zaměření výhodou
  • Přehled v oblasti IT pro řešení bezpečnosti v různých oblastech
  • Zajímáte se o oblast kybernetické bezpečnosti
  • Velmi dobré komunikační dovednosti (písemný i mluvený projev)
  • Umíte pracovat samostatné, ale i v týmu
  • AJ máte na úrovni čtení odborné literatury

Co je pro nás důležité:

  • Souhlas s bezpečnostní prověrkou podle zákona č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti
  • Chcete se učit a rozvíjet
  • Máte zájem o oblast bezpečnosti

Oceníme i něco navíc:

  • Přehled o normách v oblasti bezpečnosti (normy řady ISO 27000, Common Criteria, zákon o kybernetické bezpečnosti).
  • ŘP skupiny B

Co nabízíme my- benefity:

  • Nástup ihned, případně dohodou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost Home Office
  • 5 týdnů dovolené
  • 1x ročně plně hrazený pracovní den na dobrovolnické aktivity
  • Moderní pracovní prostředí a kanceláře na Praze 4 na Kavčích horách s možností parkování přímo v budově
  • Firemní notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
  • Výběr ze široké škály benefitů formou Cafeterie (sport, kultura, cestování, stravenkový paušál, apod.
  • Relax zónu plnou her pro odpočinek
  • Podporu ve Vašem dalším rozvoji a vzdělávání (v rámci odborných nebo interních kurzů)
  • Zázemí silné a stabilní společnosti, s více jak 25letou historií na trhu IT, která se může pochlubit řadou významných ocenění (např. IT Projekt roku, Českých 100 nejlepších aj.).
  • Skvělé zážitky z našich teambuildingových akcí a jiných společných aktivit
  • Šanci pracovat v inspirativním kolektivu zkušených profesionálů, kteří jsou nositeli odborného know how
Associate Consultant v týmu Customer & Digital
Lokalita:
Prague
Společnost:
KPMG Česká republika, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

V týmu Customer & Digital pomáháme největším firmám v ČR i zahraničí s digitalizací jejich produktů a služeb tak, aby sklidily úspěch u svých koncových zákazníků.

Typicky začínáme od analýzy zákaznických segmentů, pokračujeme návrhem zákaznicky orientovaných inovací, a výsledky naší práce zhmotňujeme např. do podoby nové mobilní aplikace pro koncové zákazníky našeho klienta.
Do party nyní hledáme kolegu / kolegyni se silným analytickým myšlením, schopností ptát se a naslouchat, a chutí hledat a zavádět ta nejlepší řešení.

Na jakých projektech poslední dobou vyšíváme?

  • návrh zákaznické zkušenosti pro korporátní oddělení banky ve Velké Británii, která se chce v očích klientů odlišit od konkurence 🆒
  • digitální transformace přední české energetické společnosti s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti, digitalizace obsluhy zákazníků klienta a dosažení provozních úspor 📑➡ 💻
  • zadání a vývoj mobilní aplikace pro klienty české energetické společnosti s cílem umožnit zákazníkům vypořádat často prováděné úkony online bez návštěvy pobočky 👨💻

Čemu se s námi budete věnovat?

  • spolupracovat v týmu expertů zaměřených na digitalizaci a zákaznickou zkušenost
  • rozkrývat slabá místa zkoumané oblasti u klienta a navrhovat jejich řešení
  • mapovat a optimalizovat procesy (především front-office – prodej a obsluha)
  • navrhovat zákaznickou zkušenost (persony, zákaznické cesty, aj.)
  • plánovat transformační iniciativy ve zkoumané oblasti u klienta
  • formulovat business zadání pro IT specialisty a vývojáře
  • podporovat klienty v zavádění doporučených inovativních řešení do praxe
  • komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
  • připravovat a moderovat workshopy pro klienty

Co je dobré mít?

  • chuť učit se novým věcem a tah na branku
  • silné analytické myšlení a cit pro detail 🔎📊
  • schopnost rychle se zorientovat, argumentovat, navrhnout řešení, řídit diskusi a očekávání
  • rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
  • plynulou mluvenou i psanou angličtinu
  • skvělou znalost PowerPointu a Excelu
  • znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
  • znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.)
  • VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou) 🎓

Co získáte na oplátku od nás?

  • fajn kolektiv, kam budete rádi chodit
  • možnost budovat kariéru v týmu zkušených profesionálů v rámci silné, celosvětové poradenské společnosti
  • příležitost měnit a zlepšovat fungování společností kolem vás (práce na zajímavých projektech pro zajímavé klienty)
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna
  • roční bonus
  • 30 000 Kč příspěvek na cestování, kulturu a další benefity
  • Multisport kartu
  • životní pojištění
  • firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty
  • rozsáhlé možnosti školení vč. jazykových kurzů
  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (ano, máme i fotbálek)
  • možnost pracovat flexibilně v režimu homeoffice
  • teambuildingy, společné snídaně, zdravé úterky a spousta dalších akcí :)


S manažery týmu, Lukášem Cingrem, Klárou Janákovou a celým týmem se těšíme, až vás brzy poznáme! 😊

Windows (Kernel) Driver Developer
Lokalita:
Prague
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Siemens Advanta je interní R&D centrum společnosti Siemens, které se zaměřuje na produktový vývoj zahrnující vývoj firmware, software, vývoj hardware, mechanický design a testování nové generace automatizačních zařízení a platforem v rámci konceptu Industry 4.0.

Pojďte s námi spolupracovat na vývoji produktů pro průmyslovou automatizaci. Aktuálně hledáme vývojáře se znalostí jazyka C, který by se připojil k našemu týmu a spolupracoval s námi na vývoji a údržbě ovladačů pro MS-Windows – Device Drivers pro zařízení typu PCI/PCIe. Tyto PCI/PCIe zařízení se používají ke komunikaci s průmyslovým světem přes komunikační protokol zvaný PROFINET, který běží na fyzickém rozhraní Ethernet.

Vaší zodpovědností bude integrovat vyvinuté ovladače do společné platformy zkráceně nazývané PLAT. Tato platforma obohacuje interně vyvíjený komunikační stack pro PROFINET o kompletní uživatelské rozhraní a přidává podporu pro různé operační systémy a hardwarová řešení.

Tvým úkolem bude:

  • Návrh, implementace a údržba ovladačů Windows pro naše PCI/PCIe zařízení
  • Analýza problémů, identifikace úzkých hrdel a návrh nových řešení
  • Přicházet s nápady, jak zlepšit stávající systém
  • Podílet se na code review procesu
  • Spolupráce s ostatními vývojáři při vývoji komplexních vzájemně závislých tasků a jejich integraci
  • Účast na review architektury, specifikací a kódu
  • Spolupráce s QA na zajištění kvalitativních požadavků produktu
  • Spolupráce při psaní požadavků a dokumentace produktu
  • Proaktivita na tématech, dobrá sebeorganizace a sdílení know-how

Na co se můžeš těšit:

  • Signing bonus až CZK 100 000
  • Relokační balíček (CZK 100,000 při stěhování ze zahraničí, CZK 50,000 při stěhování z jiného města)
  • Zajímavé projekty realizované ve spolupráci se Siemens AG
  • Hi-tech vybavení laboratoří
  • Unikátní technologie a know-how
  • Přátelská atmosféra na pracovišti, mladý kolektiv

Co oceníme:

  • Dobrou verbální a psanou úroveň anglického jazyka
  • Velmi dobré zkušenosti s programovacím jazykem C
  • Základní znalosti o vývoji embedded a real-time operačních systémů
  • Zaměření na týmovou spolupráci
  • Zkušenosti s GIT source code managementem

Co ti můžeme nabídnout:

  • Velmi společenský tým a přátelskou atmosféru
  • Možnost se posunout v technických znalostech skrze školení tvého výběru
  • Technologie jako hypervisor a distribuované systémy
  • Týmovou mentalitu s důrazem na inovace a experimenty
  • Velkou komunitu seniorů, kteří vás budou podporovat
  • Stabilní zázemí společnosti Siemens
  • Práci s důrazem na kvalitu a spolehlivost
  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office
  • Benefity s individuálním rozpočtem až do výše CZK 48 000, který si můžeš nastavit dle svých potřeb (dalších 8 dnů dovolené, cafeteria, penzijní připojištění a další)
  • Příspěvek na stravování
  • Příležitost stát se akcionářem společnosti Siemens a obdržet zdarma dodatečné akcie
IT SECURITY OPERATION ANALYST
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Staňte se součástí technologického týmu IT security pro mezinárodní pojišťovnu. Budete provádět zajímavou a odpovědnou práci v profesionálním týmu s možností profesního rozvoje a růstu.

Vaším úkolem bude:

  • Rozvíjet a provozovat bezpečnostní dohled nad bezpečnostní událostí v systému Crowdstrike
  • Komunikovat se zeměmi CEE, koordinace dalších kroků ohledně incidentů.
  • Podílet se na rozvoji dohledové infrastruktury
  • Zdokonalovat své znalosti a schopnosti v oblasti zabezpečení

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte alespoň základní znalosti operačních systémů, databází a sítí
  • máte schopnost samostatně provádět základní analýzu dat, troubleshooting
  • zvládáte samostatné uvažování, schopnost prioritizace úkolů dle aktuálních potřeb

Nabízíme:

  • Možnost profesního rozvoje v oblasti IT bezpečnosti
  • Příležitost zdokonalit vlastní znalosti na školeních a konferencích
  • Možnost práce s moderními nástroji, používat moderní HW a SW vybavení
  • Možnost být součástí zajímavých projektů, prostor pro inovace a nové nápady
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní pojišťovny
  • Pestrý balíček benefitů (5 týdnů dovolené + dalších 5 dní volna, benefitní systém Kafeterie (12.000 Kč ročně), karta MultiSport, cestovní pojištění na 1 rok na celý svět za 100 Kč i pro rodinné příslušníky, stravenkový paušál, slevy u různých obchodních partnerů a celá řada dalších).
Junior Cyber Security Specialist
Lokalita:
Prague
Společnost:
GasNet, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Budete koordinovat bezpečnostní a penetrační testy, komunikovat s dodavateli, optimalizovat podmínky pro testování a pomáhat s řešením nalezených zranitelností. Více informací níže:

Vaší pracovní náplní bude:

  • Správa procesů bezpečnostních a penetračních testů.

  • Spolupráce na procesu vulnerability management.
  • Plánování a koordinace penetračního testování, vyhodnocení nálezů a reporting, případně samostatné provádění některých typů dílčích testů.
  • Spolupráce na zajištění, optimalizaci a rozvoji administrativních a technických podmínek pro fungování systémů a aplikací používaných pro testování, vyhledávání zranitelností.
  • Spolupráce s dalšími týmy zapojenými do vývoje a provozu testovaných systémů a podpora při opravách nalezených zranitelností.
  • Vytváření metodických postupů k provádění a koordinaci testů, spolupráce na tvorbě interních bezpečnostních standardů a směrnic.
  • Spolupráce na analýze a řízení rizik informačního systému, vyhledání, monitorování a vyhodnocování rizika, návrhy a prosazování odpovídajících bezpečnostní opatření.
  • Řízení bezpečnostních výjimek a odbavování požadavků na výjimky z bezpečnostních politik.

  • Spolupráce na bezpečnostních a IT projektech a zabezpečení informačních systémů, zejména ve fázi návrhu bezpečnostních požadavků, testování nových systémů a jejich změn, ale i dalších fázích jejich životního cyklu.
  • Spolupráce při vyhodnocování a řešení bezpečnostních událostí, incidentů a průniků a vyhodnocení potenciálních zranitelností informačních systémů.
  • Zajištění odborné konzultace v oblasti bezpečnostního testování, penetračních testů, vulnerability testů a při vyhodnocování zranitelností a návrhu protiopatření.

Hledáme právě vás, pokud:

  • máte vysokoškolské (preferováno) nebo středoškolské vzdělání a alespoň 2 roky praxe v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti a v oblasti vývoje a provozu informačních systémů.

  • se vyznáte v mezinárodních standardech a „best practice“ v oblasti informačních technologií.
  • se orientujete ve všech oblastech informačních a bezpečnostních technologií.
  • máte zkušenosti s prováděním penetračních testů jak manuálně, tak i s využitím automatizovaných nástrojů pro vyhledávání zranitelností a to na všech vrstvách informačních systémů.
  • máte znalost českého jazyka.
  • máte znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • jste týmový hráč s dobrými komunikačními dovednostmi.
  • jste samostatní při řešení svěřených úkolů, máte analytické myšlení, systematický přístup.

Nabízíme vám:

  • smlouvu na dobu určitou 2- let, po dobu MD/RD, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • pružnou pracovní dobu s možností práce z domova.
  • prohlubování kvalifikace v oblasti nákupu.
  • semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí.
  • benefity, o kterých se dočtete níže.

Jak to u nás chodí, uvidíte na videu v sekci Týmy → Kancelář.

ICT Administrátor
Lokalita:
Prague
Společnost:
Operátor ICT, a. s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Je vám blízká spolupráce v menším týmu, ale na velkém projektu? Lákalo by vás pomáhat zabezpečovat bezchybnou funkčnost Lítačky a dalších velkých systémů provozovaných Operátorem jako je Portál Pražana, Datová platforma Golemio a další smart projekty pro moderní města? Pracujeme jak na interních projektech, tak pro Magistrát Hlavního města Prahy, Městské části Prahy a další Městské organizace a společnosti.

Do našeho malého týmu v oddělení bezpečnosti hledáme posilu na důležitou pozici security analytika a security administrátora SIEM a monitoringu. Našeho nového kolegu by mělo lákat zlepšovat a rozvíjet úroveň našeho zabezpečení ICT a měl by se orientovat v oblasti SIEMu, monitoringu, IT bezpečnosti, normalizace logů a dalších technologií.

Co od vás očekáváme?

  • Vzdělání – SŠ, VŠ nejlépe z IT oborů (není podmínkou); vhodné i pro studenta VŠ
  • Preciznost, smysl pro detail a ochotu učit se
  • Specializaci na monitoring a SIEM
  • Angličtinu na technické úrovni - schopnost pracovat se zdroji v angličtině

Proto si vás představujeme takto:

  • Orientaci v technologiích IT systémů a jejich integraci
  • Příkazový řádek Linuxového prostředí vám není cizí
  • Znalost síťové komunikace (minimálně víte, co je IP adresa a Port)
  • Samozřejmý (= prakticky nutný) je vřelý vztah k učení se novým věcem a trendům v IT oblasti
  • Umíte se ptát, hledat možnosti řešení a analyzovat situaci
  • Velkou výhodou jsou zkušenosti se SIEM
  • Podmínkou jsou zkušenosti se Zabbixem, Grafanou a Prometheus.io nebo jiným obdobným produktem
  • Oceníme i předchozí základní znalost Kubernetes, Docker a MS Azure nebo best practice zkušenost v oblasti IT a informační bezpečnosti. (není podmínkou)

Náplň práce:

  • Provoz a rozvoj monitoringu v nástrojích Zabbix, Grafana
  • Nasazení a integrace SIEM nástroje Wazuh v prostředí naší organizace a jeho následný provoz a rozvoj
  • ISMS role architekta bezpečnosti v naší společnosti
  • Další pestré úkoly a projekty z celé oblasti ICT bezpečnosti

A co za to?

  • Práci, která vám bude dávat smysl. Bude různorodá, samostatná i kooperativní a někdy i docela výzva, ale její výsledky uvidíte v přímém přenosu a zlepšíte život v Praze
  • Příjemné pracovní prostředí kanceláří v Holešovicích
  • Férové finanční ohodnocení, odrážející vaše schopnosti a zkušenosti
  • Pružnou pracovní dobu a možnost home office
  • Neomezený přísun kofeinu (káva a čaj dle vašeho vkusu) – klidně 24/7
  • Samozřejmostí je veškeré vybavení potřebné k práci a firemní neomezený tarif, který můžete využívat i pro soukromé účely
  • Prostor na relaxaci i v práci: relax zóny (XBOX), dvě terasy s výhledem na Prahu, fitness a saunu přímo v budově
  • Firemní akce (meditace, seberozvoj), podporu vzdělávání
  • Jistotu práce na HPP, případně zkrácený úvazek ve významné městské technologické firmě
  • A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna navíc, Multisportku nebo benefitní kartu, příspěvek na penzijní/životní pojištění


Spolupráce je na HPP; kooperace na IČo u nás bohužel není možná.

Asistent/ka managementu oddělení
Lokalita:
Prague
Společnost:
KPMG Česká republika, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Hledáte pestrou a zajímavou práci? Chcete reprezentovat oddělení a řešit všední i méně všední úkoly? Tak jste tu správně! Hledáme "pravou ruku" pro jedno z našich největších a nejvýznamnějších oddělení. Jako konzultanti pomáháme klientům s řešením výzev, které je aktuálně trápí. I vy se do našich projektů zapojíte a to formou administrativní podpory projektového týmu.

Na jakou práci se můžete těšit?

  • budete administrativně podporovat chod našich projektů (udržovat přehledy o projektech, plánovat projektové schůzky atd.)
  • budete pracovat s našimi interními systémy
  • často někam cestujeme, budeme od vás tedy potřebovat zajistit pracovní cesty
  • budete komunikovat s klienty
  • jednou za čas potřebujeme pomoci s organizací týmových akcí nebo s přípravou akcí pro klienty

Co bychom od vás potřebovali?

  • výbornou znalost českého jazyka
  • MS Office, zejména Word a Excel na lepší uživatelské úrovni
  • SŠ vzdělání ukončené maturitou nebo vyšší
  • skvělou komunikaci a organizaci
  • týmového ducha
  • pokročilou znalost anglického jazyka - budete jej využívat každý den
  • znalost obchodní korespondence - budete komunikovat i s našimi klienty
  • flexibilitu a reprezentativní vystupování - chodíte do práce rád/a a s úsměvem

A co vám nabízíme v KPMG?

  • práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s krásnou terasou, kolárnou a relax zónami
  • 30 000 Kč na sport, jazyky, cestování a další benefity
  • příspěvek na MultiSport kartu
  • neomezený mobilní a datový tarif
  • každý týden zdravé občerstvení v kanceláři
  • dovolenou navíc a tři dny firemního volna
  • společenské akce pro celé oddělení (pořádáme společné snídaně, letní grilovačky, týmové obědy atd.)
  • odborná soft-skills i hard-skills školení, interní koučink
  • životní pojištění