Partnerské firmy podporující Czechitas a vzdělávání žen v IT dovednostech uvítají ve svých týmech absolventky Czechitas.

Přinášíme aktuální přehled vybraných volných pozic našich partnerů. S případnou otázkou nebo pro pomoc s výběrem kontaktuj kariérní spojku Lucku Hynkovou na lucie.hynkova@czechitas.cz.

Aplikační inženýr/ka
Lokalita:
Trutnov
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Baví Vás programování v C#?
Máte zkušenosti s prostředím .NET a SQL?
Domluvíte se anglicky?
Pokud ano, možná hledáme právě Vás!

V našem závodě osazujeme plošné spoje technologií SMT a THT pro následnou výrobu spínacích přístrojů a relé, signalizačních prvků a komunikačních modulů pro průmyslovou automatizaci.

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici: Aplikační inženýr/ka.


Vaší náplní práce bude především:

  • Vývoj software v jazyce C#
  • Analýza a návrh .NET aplikací
  • Aplikace MES systémů do výrobních linek
  • Spolupráce s dalšími odděleními v rámci NST Trutnov
  • Účast na komplexních vývojářských projektech
  • Přímá podpora systémů zajišťujících výrobní prostředí


Co od Vás očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Komunikativní znalost AJ
  • Zkušenosti v prostředí .NET
  • Zkušenost s Microsoft SQL
  • Znalost ASP .NET výhodou
  • Samostatnost, komunikativnost a analytické myšlení


Co nabídneme my Vám:

  • Příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • Home office
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Roční bonus
  • Individuální rozpočet na benefity s libovolným využitím (např. příspěvek na životní a/nebo penzijní pojištění, dny volna, jazykové kurzy, kulturní a sportovní akce atd.)
  • Příspěvek na stravování
R&D Vývojář/ka HW – Nástupní bonus 50 000 Kč
Lokalita:
Trutnov
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Máte vzdělání v elektrotechnickém či příbuzném oboru a zajímá vás vývoj hardwaru?

Do našeho R&D týmu v Trutnově aktuálně hledáme hardware vývojáře/vývojářku!

Náplň práce:

  • Vývoj a návrh nízkonapěťových spínacích a řídicích prvků pro produktovou řadu Siemens SIRIUS:

◦ tvorba nových produktů od začátku až po předání do výroby

◦ úprava stávajících řešení dle specifických požadavků zákazníků

  • Návrh obvodů v souladu s aktuálními normami, elektromagnetickou kompatibilitou a funkční bezpečností
  • Tvorba a simulace elektrických schémat
  • Spolupráce na návrhu desek plošných spojů
  • Měření a testování prototypů pomocí moderního vybavení
  • Spolupráce se zkušebnami pro typové zkoušky zařízení
  • Podpora při zavádění produktů do sériové výroby
  • Práce v mezinárodním vývojovém týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání v elektrotechnice nebo příbuzném oboru
  • Zkušenosti s vývojem hardwaru (i základní znalosti jsou vítány)
  • Kreativitu a nadšení pro nové trendy v elektrotechnice
  • Smysl pro detail, zodpovědnost a ochota pracovat v týmu
  • Pokročilá znalost anglického jazyka je výhodou

Můžete se těšit na:

  • Zázemí jedné z největších mezinárodních elektrotechnických společností
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu s možností práce z domova
  • Odměnu za nástup ve výši 50 000 Kč
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na stravování, příspěvek na dětskou rekreaci, příspěvky při významných životních událostech
  • Systém volitelných benefitů (Benefit plus)
  • Možnost stát se akcionářem Siemens
  • Jazykové vzdělávání, školení a kurty při další osobnostní a profesní rozvoj
R&D Vývojář/ka HW – Nástupní bonus 50 000 Kč
Lokalita:
Trutnov
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Máte vzdělání v elektrotechnickém či příbuzném oboru a zajímá vás vývoj hardwaru?

Do našeho R&D týmu v Trutnově aktuálně hledáme hardware vývojáře/vývojářku!

Náplň práce:

  • Vývoj a návrh nízkonapěťových spínacích a řídicích prvků pro produktovou řadu Siemens SIRIUS:

◦ tvorba nových produktů od začátku až po předání do výroby

◦ úprava stávajících řešení dle specifických požadavků zákazníků

  • Návrh obvodů v souladu s aktuálními normami, elektromagnetickou kompatibilitou a funkční bezpečností
  • Tvorba a simulace elektrických schémat
  • Spolupráce na návrhu desek plošných spojů
  • Měření a testování prototypů pomocí moderního vybavení
  • Spolupráce se zkušebnami pro typové zkoušky zařízení
  • Podpora při zavádění produktů do sériové výroby
  • Práce v mezinárodním vývojovém týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání v elektrotechnice nebo příbuzném oboru
  • Zkušenosti s vývojem hardwaru (i základní znalosti jsou vítány)
  • Kreativitu a nadšení pro nové trendy v elektrotechnice
  • Smysl pro detail, zodpovědnost a ochota pracovat v týmu
  • Pokročilá znalost anglického jazyka je výhodou

Můžete se těšit na:

  • Zázemí jedné z největších mezinárodních elektrotechnických společností
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu s možností práce z domova
  • Odměnu za nástup ve výši 50 000 Kč
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na stravování, příspěvek na dětskou rekreaci, příspěvky při významných životních událostech
  • Systém volitelných benefitů (Benefit plus)
  • Možnost stát se akcionářem Siemens
  • Jazykové vzdělávání, školení a kurty při další osobnostní a profesní rozvoj
R&D Vývojář/ka FW – Nástupní bonus 50 000 Kč
Lokalita:
Trutnov
Společnost:
Siemens s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Máte vzdělání v elektrotechnickém či příbuzném oboru a zajímáte se o firmware?

Do našeho R&D týmu v Trutnově aktuálně hledáme firmware vývojáře/vývojářku, který/á se s námi chce podílet na vývoji a optimalizaci elektronických zařízení!

Náplň práce:

  • Vývoj firmware (embedded SW) pro průmyslová elektronická zařízení
  • Definice FW konceptů a architektury i z hlediska funkční bezpečnosti
  • Testování FW
  • Spolupráce se Systém Test oddělením
  • Práce v mezinárodním vývojovém týmu

Technologie, které používáme:

  • Jako vývojové prostředí používáme Eclipse
  • Pro kompilaci kódu používáme GCC a Keil
  • Jednotlivé verze kódu ukládáme v GITu
  • Celý projekt je řízen v Microsoft Azure

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání v elektrotechnice nebo příbuzném oboru
  • Zkušenosti v programování mikrokontrolerů (16-32bit, ARM Cortex M)
  • Kreativitu a nadšení pro nové trendy v elektrotechnice
  • Pokročilá znalost anglického jazyka je výhodou

Můžete se těšit na:

  • Zázemí jedné z největších mezinárodních elektrotechnických společností
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu s možností práce z domova
  • Odměnu za nástup ve výši 50 000 Kč
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na stravování, příspěvek na dětskou rekreaci, příspěvky při významných životních událostech
  • Systém volitelných benefitů (Benefit plus)
  • Možnost stát se akcionářem Siemens
  • Jazykové vzdělávání, školení a kurty při další osobnostní a profesní rozvoj
SW Systémový inženýr/ka vlakových zabezpečovačů
Lokalita:
Prague, Pilsen
Společnost:
Siemens Mobility, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Klíčové zodpovědnosti:

  • Údržba SW modulů řídícího systému zabezpečovačů lokomotiv
  • Vyjasnění elektrického a mechanického rozhraní s kolegy u nás i v zahraničí
  • Implementace požadavků a s tím spojená komunikace s dodavateli subsystémů
  • Testování systémů v laboratoři a na vozidle
  • Spolupráce při validaci a homologaci
  • Tvorba související dokumentace

Požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání technického směru, uvítáme elektro zaměření
  • Zkušenost s vývojem nebo testováním SW pro řízení v reálném čase a s přenosy řídicích dat po komunikačních sběrnicích
  • Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny (podpoříme kvalitní jazykovou výukou)
  • Dobré komunikační schopnosti

Uvítáme, pokud máte navíc:

  • Porozumění elektrickým schématům
  • Znalost techniky železničních vozidel, ideálně z oblasti bezpečnostních systémů

Na co se u nás můžete těšit:

  • Možnost spoluvytvářet nejmodernější vozidla pro celý svět – netvoříme „do šuplíku“
  • Systematickou podporu expertního rozvoje
  • Odměnu za nástup ve výši 50.000 Kč
  • Až 33 dní dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10-14 hod.)
  • Firemní mateřskou školku v blízkosti pracoviště v Praze a Ostravě
  • Možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a osobního života (v případě práce z domova příspěvek 100 Kč/den)
  • Osobní roční rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé např. volnočasové aktivity v naší cafeterii

A to není vše. Jaké další benefity Vás čekají? Klikněte zde: https://mobility.siemens.cz/jobs/cs/firemni-benefity/

Pokud je Vám blízké téma udržitelné dopravy a moderních řešení s ní spojených, jste naším člověkem! 🚆🌏😉

Siemens Mobility je již více než 160 let lídrem v oblasti udržitelných, spolehlivých a bezpečných dopravních řešení. V ČR máme globálně druhé největší vývojové centrum kolejových vozidel. Pracujeme na projektech do celého světa od definice požadavků, přes vývoj SW/HW a mechaniky, řešení průřezových témat, a to na úrovni celého vozidla.

Každý den ovlivňujeme životy statisíců cestujících. Naším plně automatizovaným metrem se můžete projet ve Vídni, vysokorychlostním vlakem pak např. na přímém spoji mezi Londýnem a Amsterdamem. S nejrychlejší lokomotivou světa Taurus se často můžete potkat i na české železnici. Zabýváme se ale i tématy jako je bateriový či vodíkový zdroj pohonu, či autonomní řízení.

Věříme, že náš úspěch spočívá v našich lidech - v týmu talentovaných a vášnivých profesionálů, kteří sdílí hodnoty a jsou motivováni společným cílem. Poskytujeme rozmanité vzdělávací a rozvojové programy a podporujeme individuální růst a rozvoj. Přidejte se k nám!

Nemáte připravené CV nebo Vám chybí více informací? 🙋♀️🙋♂️ Kontaktujte mě na 📧 jana.fatkova()siemens.com nebo zde: www.linkedin.com/in/fatkovajana, kde sdílím více k aktuálnímu dění a projektům u nás. Ráda si Vás přidám do sítě kontaktů i pro případnou budoucí spolupráci! 😉

IT Analytik - Virtuální asistentka Kate
Lokalita:
Prague, Pardubice
Společnost:
ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice
  • Chcete se podílet na revolučním projektu?
  • Podílet se na digitální transformaci?
  • Hledáme kolegu/kolegyni do týmu pracujícím na strategickém projektu skupiny ČSOB v podobě osobní plně digitální asistentky Kate založené na umělé inteligenci.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Stěžejní role v klíčovém projektu skupiny ČSOB – budete přebírat výstupy od business analytiků, zejména funkční, nefunkční požadavky a návrhy architektury
  • Konzultace se zadavateli, business a solution architekty, business analytiky, technickými designéry, maintenance a případně i provozem
  • Definice návrhu IT řešení nebo jeho možností, provádění zpřesnění nákladů a pracností
  • Vypracování analytických artefaktů ve formě případů užití a jejich realizací včetně integrace
  • Předání výstupů svých činností zadavatelům ke schválení a interním IT rolím, jako vstup pro další zpracování
  • Podpora testovacího týmu, podílení se na přípravě a exekuci testovacích případů v rámci expertních testů

Pracoviště:

  • v centru Pardubic případně Praha Radlická

Od vhodného kandidáta požadujeme:

  • VŠ, případně i SŠ s praxí.
  • Praxe v oblasti IT analýzy výhodou (analytické a kritické myšlení).
  • Schopnost definovat, analyzovat a dokumentovat požadavky.
  • Schopnost samostatně plánovat a organizovat proces analýzy.
  • Adekvátní komunikační schopnosti (každodenní komunikace s procesními a aplikačními manažery, projektovým manažerem, uživateli, managementem i externími dodavateli).
  • Zkušenost na pozici business analytika nebo procesního specialisty výhodou.
  • Zkušenost s projekty založených na umělé inteligenci výhodou.
  • Zkušenost z pojišťovnictví výhodou.
  • Znalost AJ na úrovni minimálně B1 (komunikativní).
  • Otevřenost vůči novým věcem a technologiím, proaktivní přístup a samostatnost.
  • Nadšení do práce, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost.

Proč do toho jít s námi?... zaměstnanecké benefity:

  • Začneme skvělým pocitem z dobře vykonané práce, která dělá radost, dává smysl a je fér.
  • Bezva tým a vlastně celá pojišťovna, kde máme opravdu rodinné prostředí. Našeho Jirku – generála můžete potkat na společných akcích a reálně si s ním popovídat, zasoutěžit, probrat svoje nápady.
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní „sick days“ + 2 dny dobrovolnického volna + 2 dny care days + volno pro single rodiče + volno pro těhotné).
  • Cafeterie – ročně vám přispějeme na nákup dárků, knih, dovolených a volnočasových aktivit až 8.100,- Kč.
  • Příspěvek na stravování – přidáme vám na jídlo 170Kč na den – ročně tedy 42.500,- Kč.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až 2.500 Kč + skupinové výhod ČSOB pro zaměstnance.
  • Zvýhodněný tarif pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky od T-mobile (až 5 sim karet)
  • Vzdělávání – desítky rozvojových kurzů najdete přímo u nás + Seduo zcela zdarma.
  • Dotovaná Multisport karta.
  • Zvýhodněné produkty - Slevy až 30 % na produkty ČSOBP – pojištění majetku, léčebné výhody, pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost práce z domova.
  • Technické vybavení – notebook, služební telefon.
  • Zaměstnanecké akce – sportovní hry, rodinné víkendovky, vodní výlety a další skvělé aktivity.
Datový analytik/analytička - junior
Lokalita:
Prague, Hradec Kralove
Společnost:
ČSOB Československá obchodní banka, a. s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

O pozici

Baví Tě rozkrývat složité systémy? Unavuje Tě stereotypní práce? Děláš rád(a) datové analýzy? Tak možná hledáme právě Tebe.

Jsme sehraný tým, který má odpovědnost za provoz a rozvoj Datového skladu a Data Integration HUBu v ČSOB. Vytváříme odběrné vrstvy a reporty pro útvary napříč celou skupinou ČSOB. Do našeho datového skladu napojujeme nové zdrojové systémy a z těchto systémů vybíráme správná data na základě potřeb a komunikace se zákazníky. Řídíme zpracování celého skladu za účelem dodat smluvené výstupy co nejdříve. Naším cílem je maximální automatizace práce a spokojenost interních zákazníků. Těšíme se Tebe jako na člověka tvořivého s analytickým myšlením a citem pro detail. Zakládáme si na fajn kolektivu, se kterým budeš chtít zůstat i po práci.

Co bude Vaše práce

  • Budeš pracovat s daty. Společně budeme hledat nová technická řešení, jak co nejlépe získat, vyhodnotit a předat důležitá data. Budeš se učit od nás a my od Tebe.

Začneš tím, že:

  • seznámíš se s interními nástroji použitými při tvorbě a správě datového skladu v ČSOB
  • procvičíš si jazyk SQL v prostředí Teradata
  • zkusíš si připravit jednodušší report pomocí SQL
  • budeš se podílet na realizaci dílčích úkolů, například napojení nových dat do datového skladu, dohledání reklamace datového výstupu na základě zpětné vazby od interního zákazníka
  • seznámíš se s datamarty a odběrnými vrstvami, vyzkoušíš si realizaci drobných úprav a doplnění, a to vše ve spolupráci se zkušenějšími kolegy.

Bez čeho se u nás neobejdete?

  • analytické myšlení a cit pro detail, chuť tvořit inovativní řešení
  • základní znalost SQL dotazu - – i SELECT * FROM je slušný základ
  • znalost anglického jazyka - občas je třeba přečíst manuály, které jsou v angličtině nebo napsat e-mail
  • zkušenost s prací v prostředí relačních databází Ti bude výhodou
  • schopnost rychle se orientovat, vést diskusi a argumentovat.

Nabízené Benefity

  • Budeš mít možnost pracovat na těch nejmodernějších platformách datawarehousingu jako jsou Teradata, Oracle, Informatica, Microstrategy nebo Power BI.
  • Tvoje práce bude mít smysl a dobré nápady se u nás skutečně realizují.
  • Získáš inspirující, přátelské a pomáhající kolegy. Naučí Tě všechno, co sami umí, a budou se chtít učit i od Tebe.
  • Budeš pracovat v moderní ekologické budově, která získala řadu ocenění. Kavárna a 3 jídelny uvnitř Tě určitě potěší.
  • Můžeš čerpat z celé řady benefitů, které jsou obvyklý standard, další nadstandardní benefity v podobě zvýhodněných firemních produktů máme připraveny i pro Tebe.
  • Využít můžeš i flexibilní Homeoffice.

POZICI OBSAZUJEME V PRAZE I V HRADCI KRÁLOVÉ.

Cyber Security Specialist
Lokalita:
Prague, Brno, Ústí nad Labem
Společnost:
GasNet, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Vaší pracovní náplní bude:

  • Správa procesů bezpečnostních a penetračních testů

  • spolupráce na procesu vulnerability management,
  • plánování a koordinace penetračního testování, vyhodnocení nálezů a reporting, případně samostatné provádění některých typů dílčích testů
  • spolupráce na zajištění, optimalizaci a rozvoji administrativních a technických podmínek pro fungování systémů a aplikací používaných pro testování, vyhledávání zranitelností
  • spolupráce s dalšími týmy zapojenými do vývoje a provozu testovaných systémů a podpora při opravách nalezených zranitelností
  • vytváření metodických postupů k provádění a koordinaci testů, spolupráce na tvorbě interních bezpečnostních standardů a směrnic,
  • spolupráce na analýze a řízení rizik informačního systému, vyhledání, monitorování a vyhodnocování rizika, návrhy a prosazování odpovídajících bezpečnostní opatření,
  • řízení bezpečnostních výjimek a odbavování požadavků na výjimky z bezpečnostních politik,

  • spolupráce na bezpečnostních a IT projektech a zabezpečení informačních systémů, zejména ve fázi návrhu bezpečnostních požadavků, testování nových systémů a jejich změn, ale i dalších fázích jejich životního cyklu
  • spolupráce při vyhodnocování a řešení bezpečnostních událostí, incidentů a průniků a vyhodnocení potenciálních zranitelností informačních systémů,
  • zajištění odborné konzultace v oblasti bezpečnostního testování, penetračních testů, vulnerability testů a při vyhodnocování zranitelností a návrhu protiopatření,

Hledáme právě vás, pokud:

  • máte vysokoškolské (preferováno) nebo středoškolské vzdělání a alespoň 2 roky praxe v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti a v oblasti vývoje a provozu informačních systémů

  • se vyznáte v mezinárodních standardech a „best practice“ v oblasti informačních technologií
  • se orientujete ve všech oblastech informačních a bezpečnostních technologií
  • máte zkušenosti s prováděním penetračních testů jak manuálně, tak i s využitím automatizovaných nástrojů pro vyhledávání zranitelností a to na všech vrstvách informačních systémů
  • máte znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • jste týmový hráč s dobrými komunikačními dovednostmi
  • jste samostatní při řešení svěřených úkolů, máte analytické myšlení, systematický přístup,

Nabízíme vám:

  • smlouvu na dobu určitou 2- let, po dobu MD/RD, s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • pružnou pracovní dobu s možností práce z domova,
  • prohlubování kvalifikace v oblasti nákupu
  • semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
  • benefity, o kterých se dočtete níže.

Jak to u nás chodí, uvidíte na videu v sekci Týmy → Kancelář.

IT ANALYTIK/ANALYTIČKA – TOP příležitost HPP i IČO
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Hledáme nadějné talenty se silným analytickým myšlením, kteří by doplnili náš skvělý tým. 😊 Pokud jste samostatní, nebojíte se řešit komplexní úkoly a máte technického ducha, jste vítáni!

Co děláme a proč potřebujeme právě vás:

  • Jsme tým, který se specializuje na řešení CORE systému životního pojištění v rámci GČP.
  • Naším úkolem je přijímat zadání od business zadavatelů, kompletovat je a provádět konfiguraci systému.
  • Komunikujeme s koncovými uživateli a připravujeme návrhy testovacích scénářů.
  • Potřebujeme analyticky zaměřeného člověka, který rád řeší požadavky od A - Z.

Jaké znalosti byste měl/a mít, aby to klaplo:

  • Hledáme proaktivního a rychle se učícího jedince s výrazným analytickým myšlením.
  • Schopnost dobré komunikace a spolupráce na požadavcích je pro nás klíčová.
  • Ovládání SQL databází je nezbytné, stejně jako orientace v oblasti systémové integrace (SOAP, REST).
  • Zkušenost s nástroji JIRA a Confluence je výhodou, určitě využijete i schopnost kreslit a číst vývojové algoritmy, nebo znalost UML kreslení (modelování).

Budeme rádi, pokud navíc máte:

  • Zkušenosti z oblasti pojišťovnictví.
  • Znalost nástrojů jako Axure, modelování v Enterprise Architect a čtení kódu (NET Core, JavaScript).

Co vám nabízíme:

  • Připojte se k nám a získejte příležitost rozvíjet svou kariéru v mezinárodním prostředí.
  • Pracujte na zajímavých projektech v profesionálním týmu a mějte dlouhodobou perspektivu.
  • U nás máte možnost pracovat na plný úvazek nebo jako externí spolupracovník (IČO).
  • Nabízíme také pestrý balíček benefitů, kde najdete: Příspěvky na stravování, Příspěvky do Kafeterie, Flexibilní pracovní doba a možnost home office 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního/zdravotního volna, Stravenkový paušál ve výši 92 Kč/den, Příspěvek na penzijní pojištění, Výhodné pojištění, Multisport karta.

Doplňující informace:

Pracoviště: Praha + možnost home office
Nástup: Dohodou
Pokud jste talentovaný analytik/analytička, neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na spolupráci s vámi!

SAP Konzultant (m/ž)
Lokalita:
Prague
Společnost:
ŠKODA AUTO a.s.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Úvod

Škoda Auto hledá pro své SAP kompetenční centrum odborníky na SAP, kteří budou dodávat služby v rámci VW koncernu (podpora pro VW, Audi, Seat, Porsche, Bentley). Ať jste IT odborník, nebo jen zkušený uživatel SAPu, který má zájem se v této oblasti dále posouvat, rádi se s Vámi setkáme. Nabízíme kariérní růst v rámci mezinárodního prostředí, kde vládne nejen dobrá nálada, ale i work-life balance.

Co u nás budete dělat?

  • L1 a L2 podporu včetně školení klíčových uživatelů
  • Analyzovat požadavky na změnu v SAPu
  • Spolupracovat s vývojáři a ostatními IT odděleními
  • Spolupracovat na mezinárodních projektech při nasazení SAPu
  • Zodpovědnost za optimalizaci příslušných procesů

Co musíte znát, mít a umět?

  • Anglický jazyk na takové úrovní, abyste si porozuměli s našimi zahraničními kolegy (spolupráce s VW koncernem - VW, Audi, Porsche, Bentley, Seat)
  • Předešlé zkušenosti se systémem SAP (ideálně zaměřené na logistiku nebo finance)
  • Vysokoškolské vzdělání (technické, strojírenství, IT, ekonomické) případně středoškolské s dostatečnou praxí v oboru

Co oceníme?

  • Znalost dalšího cizího jazyka – NJ velkou výhodou, FR a jiné plus
  • Zkušenosti ze SAP modulů - MM, WM, SD, PP, PM, FI/CO
  • ITIL certifikace
  • Zkušenosti s Change Managementem

Co od nás můžete získat?

  • Každý rok na vás čeká 13. mzda, jako poděkování za vaší dobrou práci.
  • Vyplácíme roční bonusy na základě hospodářských výsledků společnosti. Protože když se daří nám, chceme, aby se dařilo i vám.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění částkou 1600,- měsíčně.
  • 5 týden dovolené navíc je u nás standardem.
  • Sodexo kartu k volnočasovým aktivitám , uhrazení dovolené nebo nákupu knih.
  • Multisport kartu, která Vám umožní chodit cvičit denně zdarma.
  • Volnější pracovní dobu s možností využití home office. Pracujeme 7,5 hodiny denně. Pevně určený čas je od 9.00 – 14.00. Pak už je jen na vás, jestli si raději přivstanete nebo budete pracovat déle do odpoledne.
  • Výhodný zaměstnanecký pronájem vozu Škoda nebo slevu/bezúročnou zápůjčku na nový vůz
  • Bezúročná zápůjčka až 600.000,- na bydlení nebo 350.000,- na rekonstrukci.
Trainee Java Developer - Valuations (70% - full-time)
Lokalita:
Prague
Společnost:
COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

We are looking for a new colleague to join us as a trainee Java developer. This role is meant for people who are finishing / recently finished university studies in IT area – see details below.

During your 18 months trainee program, you will experience work in different agile teams in Risk Control department and you will get familiar with many different technologies. Most of these teams would be Prague based, but there is the option of a rotation to Frankfurt (Germany) as well. After this program we would like you to stay in our company in one of the teams as a full-time developer with unlimited contract.

Your home team will consist of 7 developers (3 seniors, 1 medior, 3 juniors), 4 business analysts, 1 tester and few support colleagues, all located in Prague. Product Owner of the team is in Frankfurt as well as three more business analysts, thus ability to communicate in English is necessary (German is not required). The first area you will work on is planned to be Market Conformity Check (checking that new trades done by Commerzbank were traded at market levels). There will be always more senior colleagues who will help you when needed.

This role is meant for people who are finishing / acquired at least bachelor’s degree in IT – that means:

  • you are still studying bachelor’s and you graduate till the end of September 2023
  • you are studying master’s or PhD
  • you graduated during last 12 months

If you are still studying, we are offering part-time job, 70 % of full-time working hours is the minimum. Full time from the very beginning is of course possible and preferred.

We are seeking candidates with these skills:

  • Experience in Java programming
  • At least basic knowledge of Spring Framework and/or Maven is a plus.
  • Basic knowledge of SQL
  • Good analytical skills
  • English at least on B2 level

Learning and Development opportunities:

Our Digital Technology Center is home to more than 500 IT professionals and there is always someone to learn from or have a quick review. You will find unconventional thinkers here and speak English on daily basis. We encourage numerous ways of development activities and support our people with certification.

You will enjoy:

  • Home office to make sure you can have the right balance. You can work up to 50% of the time from home.
  • Flexible working hours within agile SCRUM setup.
  • Generous package of 6 weeks of vacation, 6 sick days and up to 30 days of paid sick leave.
  • A competitive salary with a very decent annual bonus system.
  • Special financial conditions and mortgage discount.
  • Prague offices to meet your team at the Charles Square Center, Karlovo náměstí within the reach of metro B line.
  • A sophisticated program of further professional training and personal growth.
  • Sponsored public transport card, Multisport card, retirement savings contribution, cafeteria system benefits, children summer camps contribution and free coffee.
  • Opportunity to travel to our Frankfurt headquarters.
  • A friendly, inclusive and open-minded company culture.
  • Amazing multicultural colleagues and so much more!

What is next:

Send us your professional details and we will contact you right away. You will meet your team lead as well as a technology expert to discuss all that interests you. We are happy to meet you in person and show you the office or we can get in touch via e-tools (audio/video conferencing).

Junior JAVA Developer CPLM (70% - 100%), graduates/students
Lokalita:
Prague
Společnost:
COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

We are looking for a new colleague to join us as a Junior Java developer in Risk Control department.

You would work on application CPLM (Consolidated Profit&Loss Manager). The purpose of the application is to aggregate Front Office data, calculate provisions, produce Profit&Loss reports and support trader signoff process.

We aim to replace our current Profit&Loss system (based on Sybase IQ) with a new application. This is being built using Oracle on database tier, Java on application tier and Angular on presentation tier.

Current team is split between Frankfurt and Prague, whereby we aim to shift more responsibilities to Prague in the future. The Prague team working on this application is meant to consist of 6 Developers, 2 Business Analysts, 1 Scrum Master, and 2-3 Support colleagues. The team communication language is English.

You will work on:

  • Design and implementation of new web application using: Angular on presentation tier, Java on application tier, Scheduling application processing using Automic Automation.
  • Defect analysis and code reviews.
  • 3rd level support for the application once it’s released to production.

We are seeking someone with these skills:

  • Experience in Java programming and Spring Framework.
  • Ideally experience using Angular.
  • Basic experience in SQL is a plus.
  • Analytical skills.
  • Fluency in English – both written and spoken as you will be in daily contact with our colleagues who don´t speak Czech.

Learning and Development opportunities:

Our Digital Technology Center is home to more than 500 IT professionals and there is always someone to learn from or have a quick review. You will find unconventional thinkers here and speak English on daily basis. We encourage numerous ways of development activities and support our people with certification.

You will enjoy:

  • Home office to make sure you can have the right balance. You can work up to 50% of the time from home.
    Flexible working hours
    within agile SCRUM setup.
  • Generous package of 6 weeks of vacation, 6 sick days and up to 30 days of paid sick leave.
  • A competitive salary with a very decent annual bonus system.
  • Special financial conditions and mortgage discount.
  • Prague offices to meet your team at the Charles Square Center, Karlovo náměstí within the reach of metro B line.
  • A sophisticated program of further professional training and personal growth.
  • Sponsored public transport card, Multisport card, retirement savings contribution, cafeteria system benefits, children summer camps contribution and free coffee.
  • Opportunity to travel to our Frankfurt headquarters.
  • A friendly, inclusive and open-minded company culture.
  • Amazing multicultural colleagues and so much more!

What is next:

Send us your professional details and we will contact you right away. You will meet your team lead as well as a technology expert to discuss all that interests you. We are happy to meet you in person and show you the office or we can get in touch via e-tools (audio/video conferencing).

Specialista/ka marketingové automatizace
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Zajímá vás Online Sales & Performance Marketing?

  • Nás taky! Snažíme se ho dělat co nejlépe a posouvat pořád dál.
  • Jsme Online Sales & Performance Marketing, tým sedmi fajn lidí.
  • Patříme k útvaru Digital & Transformation a společně s ostatními týmy máme na starosti zvyšování efektivity našich digitálních kanálů a platforem.
  • A právě hledáme analyticky založenou posilu, která dokáže efektivně pracovat s daty (nejen z CRM), vytipovat kampaně vhodné pro automatizaci, navrhnout strategii scénářů a přinášet nová řešení příjemná pro klienty a užitečná pro business.
  • Jste to vy?

Na co se na této pozici můžete těšit

  • Stanete se expertem marketingové automatizace a budete se zabývat návrhem a implementací funkčních scénářů s využitím dat o našich zákaznících skrze (nejen) nástroj Salesforce Marketing Cloud
  • Budete se podílet na návrhu a implementaci automatizace CRM kampaní pro posílení prodeje našich produktů a posilovat jejich personalizovanou a automatizovanou nabídku napříč digitálním ekosystémem společnosti
  • Nastartujte automatizaci digitálních kampaní v největší pojišťovně na českém trhu
  • Budete mít příležitost čerpat know-how od kolegů v rámci Generali Group z celého světa a získáte významnou roli v procesu digitalizace Generali České pojišťovny

Co budete řešit

  • Zodpovědnost za kompletní návrh, implementaci, vyhodnocení a strategický rozvoj automatizovaných kampaní v týmu Digital Sales & Performance
  • Návrh a implementace automatizovaných scénářů s využitím našich dat o zákaznících ze všech digitálních platforem Generali Česká pojišťovna
  • Propojování zákaznických dat s našimi digitálními kanály v rámci online komunikace.
  • Spolupráce s týmem CRM pro další rozvoj automatizovaných kampaní
  • Reportování výsledků a vytváření analytických výstupů ve spolupráci s ostatními kolegy
  • Integrace a propojování Salesforce Marketing Cloud s dalšími aplikacemi a nástroji


Co je k práci potřeba

  • Praxe v oboru, nebo alespoň aktivní povědomí o automatizaci digitálních kampaní – vytváření scénářů, jejich implementace, strategický rozvoj a pravidelný reporting
  • Salesforce Marketing Cloud – výhodou znalost správy a administrace nástroje, příprava scénářů, implementace a vyhodnocování
  • Komunikační schopnosti – schopnost komunikovat s ostatními členy týmu a umět vysvětlit technické koncepty ne-technickým lidem
  • Analytické a koncepční myšlení – schopnost analyticky vyhodnocovat úspěšnost nastavených modelů a scénářů a přicházet s novými strategiemi, jak nejefektivněji využívat data našich digitálních platforem, vzájemně je propojovat a hledat v nich synergii
  • Aktivní angličtina – schopnost komunikovat s kolegy z Generali Group

Co nabízíme

  • Když se v téhle práci najdete, věříme, že vás to s námi opravdu bude bavit a každý pracovní den si užijete
  • Stabilní zázemí velké mezinárodní společnosti a podporu pro online marketingové aktivity
  • Můžete se učit od profesionálů a vybírat z pestré nabídky vzdělávacích aktivit, včetně talentových programů
  • Jsme tým lidí, kteří si rozumějí, a je jim spolu dobře
  • Vaše práce bude vidět jak u klienta, tak ve výsledcích pojišťovny
  • Máme bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12000Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy, stravenkový paušál atd.)
  • Možnost kombinovat práci on-site a remote (ca 50:50) a flexibilní pracovní dobu
Expert pro správu SW licencí
Lokalita:
Prague
Společnost:
Siemens Mobility, s.r.o.
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Klíčové zodpovědnosti:

  • Zodpovídat za celý proces odchozího 3rd party software (řízení procesu licencí, zajištění implementace výsledných licenčních povinností, a nakonec vytvoření a uvolnění dokumentace) pro různé softwarové projekty
  • Budete řídit příchozí 3rd party softwary pro určité projekty (kontrola a schvalování seznamů přehledů softwaru, kontrola a uvolňování dodavatelské dokumentace obsahující 3rd party software) od externích dodavatelů po celém světě
  • Komunikovat s našimi projektovými týmy, s týmy pro vývoj softwaru a s dodavateli v Německu, Rakousku, Indii a USA

Požadavky:

  • Máte VŠ vzdělání ideálně v oboru IT, inženýrství, ekonomie nebo jste navštěvoval/a kurzy či získal/a srovnatelné zkušenosti v této oblasti
  • Jste vysoce motivovaný/á, chcete si vybudovat kariéru orientovanou v IT nebo inženýringu
  • Zajímáte se o informační technologii a 3rd party software
  • Komunikativní angličtina

Uvítáme, pokud máte:

  • Komunikativní němčinu

Na co se u nás můžete těšit:

  • Odměnu za nástup ve výši 24.000 Kč
  • Až 33 dní dovolené/rok
  • Flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10-14 hod.)
  • Firemní mateřskou školku v blízkosti pracoviště v Praze
  • Možnost pracovat z domova pro lepší skloubení práce a osobního života (v případě práce z domova příspěvek 100 Kč/den)
  • Osobní roční rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé např. volnočasové aktivity v naší cafeterii

A to není vše. Co víc můžeme nabídnout? Klikněte sem: https://mobility.siemens.cz/jobs/cs/firemni-benefity/.

Kde najdete naše kanceláře? V blízkosti metra Stodůlky v Praze.

Chcete se stát součástí Siemens Mobility a nemáte připravené CV nebo Vám chybí více informací? Kontaktujte mě na zuzana.trubacova()siemens.com nebo přes LinkedIn www.linkedin.com/in/zuzana-trubacova. Ráda si Vás přidám do sítě kontaktů i pro případnou budoucí spolupráci!

Zkušený IT ANALYTIK/ANALYTIČKA – samostatná práce na IČO
Lokalita:
Prague
Společnost:
Generali Česká pojišťovna
Platové rozmezí:
-
CZK
Popis pozice

Hledáme zkušené analytiky, kteří by doplnili náš skvělý tým. 😊 Pokud jste samostatní, nebojíte se řešit komplexní úkoly a máte technického ducha, jste vítáni!

Co děláme a proč potřebujeme právě vás:

  • Jsme tým, který se specializuje na řešení CORE systému životního pojištění v rámci GČP.
  • Naším úkolem je přijímat zadání od business zadavatelů, kompletovat je a provádět konfiguraci systému.
  • Komunikujeme s koncovými uživateli a připravujeme návrhy testovacích scénářů.
  • Potřebujeme analyticky zaměřeného člověka, který rád řeší požadavky od A - Z.

Jaké znalosti byste měl/a mít, aby to klaplo:

  • Hledáme proaktivního a rychle se učícího jedince s výrazným analytickým myšlením.
  • Schopnost dobré komunikace a spolupráce na požadavcích je pro nás klíčová.
  • Ovládání SQL databází je nezbytné, stejně jako orientace v oblasti systémové integrace (SOAP, REST).
  • Zkušenost s nástroji JIRA a Confluence je výhodou, určitě využijete i schopnost kreslit a číst vývojové algoritmy, nebo znalost UML kreslení (modelování).

Budeme rádi, pokud navíc máte:

  • Zkušenosti z oblasti pojišťovnictví.
  • Znalost nástrojů jako Axure, modelování v Enterprise Architect a čtení kódu (NET Core, JavaScript).

Co vám nabízíme:

  • Připojte se k nám a získejte příležitost rozvíjet svou kariéru v mezinárodním prostředí.
  • Pracujte na zajímavých projektech v profesionálním týmu a mějte dlouhodobou perspektivu.
  • U nás máte možnost pracovat na plný úvazek nebo jako externí spolupracovník (IČO).
  • Nabízíme také pestrý balíček benefitů, kde najdete: Příspěvky na stravování, Příspěvky do Kafeterie, Flexibilní pracovní doba a možnost home office 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního/zdravotního volna, Stravenkový paušál ve výši 92 Kč/den, Příspěvek na penzijní pojištění, Výhodné pojištění, Multisport karta.

Doplňující informace:

Pracoviště: Praha + možnost home office
Nástup: Dohodou
Pokud jste talentovaný analytik/analytička, neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na spolupráci s vámi!